محمدرضا یوسفی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس طی پیامی گفت:

دفاع مقدس آشناترین واژه درتاریخ سراسر حماسه و غیرت مردان و زنان ایران اسلامی است

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۳:۱۹
کد خبر: ۴۶۰۶۷۳
دفاع مقدس آشناترین واژه درتاریخ سراسر حماسه و غیرت مردان و زنان ایران اسلامی است
فرماندار ورامین در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره جانفشانی‌ها و ایثارگریهای شهداء، رزمندگان، آزادگان و جانبازان شهرستان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ادامه راه شهیدان تأکید کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره جانفشانی‌ها و ایثارگریهای شهداء، رزمندگان، آزادگان و جانبازان شهرستان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ادامه راه شهیدان تأکید کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

(رهبر معظم انقلاب) هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه درتاریخ سراسر حماسه و غیرت مردان و زنان ایران اسلامی و نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت سرفرازی است که تا پای جان بر عهد خود با امام راحل ایستادند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک مقدس ایران را به دشمنان واگذار کنند.

دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از سرنوشت سازترین مقاطع انقلاب اسلامی است که ملت رشید ایران با بصیرت ، شناخت و آگاهی  در آن حضور یافت و با ایثار و از خودگذشتگی افتخاری را رقم زد که از آن به عنوان دفاع مقدس یاد شد ، دفاعی که از آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) صورت گرفت.

امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران و خانواده معظهم شهدا و ایثارگران ، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض کرده و از خداوند منان عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و هدایت های رهبر معظم انقلاب خواستارم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز