همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

زنگ مهر در مدارس استان به صدا در آمد

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۶:۳۳
کد خبر: ۴۶۰۷۷۵
زنگ مهر در مدارس استان به صدا در آمد
با آغاز سال تحصیلی جدید و به صدا در آمدن زنگ مهر مقاومت در استان قزوین همزمان با سراسر کشور دانش آموزان این استان بر سر کلاس های درس خود حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به مناسبت فرارسیدن مهرماه و ایام بازگشایی مدارس در مراسمی با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، فریدون همتی استاندار، علی اصغر احمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش و رییس انجمن اولیا و مربیان کشور، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و معلمان، زنگ مهر و مقاومت در هنرستان شهید چمران شهر قزوین نواخته شد.

با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس قزوین ۲۳۰هزار دانش آموز در قالب ۱۵۰۰مدرسه آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

همچنین همزمان با به صدا در آمدن زنگ مهر، زنگ مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنگ سرشماری به بهانه آغاز سرشماری نفوس و مسکن نیز در این هنرستان به صدا در آمد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: امسال بیش از ۲۳۰هزار دانش آموز در ۱۵۰۰مدرسه به تحصیل علم و دانش خواهند پرداخت.

قاسمی بیان کرد: با از دست دادن امروز فردا را نیز از دست خواهیم داد بنابراین باید امروز را درک کرده تا در این لحظه با نشاط مشغول به درس خواندن شویم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش دستگاهی حاکمیتی است بنابریان در همه برنامه ها و تریبون ها باید در اولویت بوده و مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اذعان کرد: علیرغم همه مشکلات موجود اتفاقات خوبی در استان رخ داده که امیدواریم امسال هم شاهد اجرای برنامه های خوبی در محیط های آموزشی باشیم.

قاسمی یادآور شد: دغدغه خانواده ها در خصوص کنکور نیز کمتر شده چراکه استان قزوین در این زمینه از رتبه ۱۵ به ۱۱ارتقا یافته که امسال این جایگاه تک رقمی می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در المپیاد نانو، ریاضی و شیمی و جشنواره خوارزمی استان قزوین صاحب رتبه برتر شده است که امسال درصدد ارتقا این جایگاه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان قزوین ابراز کرد: در آستانه سفر هیات دولت به استان قزوین پروژه های آموزشی به ارزش ۲۰میلیارد تومان در استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

قاسمی از دانش آموزان خواست در مراسم استقبال از رییس جمهور حضور گسترده ای داشته باشند تا از این طریق عشق و علاقه خود نسبت به منتخب مردم را نشان دهند.

وی همچنین در درخواستی دیگر از مردم قزوین خواستار همکاری لازم با سرشماران مرکز آمار ایران در خصوص طرح سرشماری نفوس و مسکن شد.

زنگ مهر2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز