عیسی فرهادی اظهار داشت:

برجام نتیجه عملکرد جوانان دیروز است

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۶۱۵۱۶
برجام نتیجه عملکرد جوانان دیروز است
فرماندار شهر تهران با اشاره به برجام و پیام آن برای جهان گفت: این دستاورد نتیجه عملکرد جوانان دیروز است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران,  عیسی فرهادی فرماندار تهرانبا اشاره به اهمیت نقش دانش‌آموزان و دانشجویان در کشور گفت: جوانان و نوجوانان دیروز، 37 سال قبل با هدایت امام انقلاب کردند و بعد از آن طی 8 سال جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور یافتند و حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: طی جنگ تحمیلی 36 هزار دانش‌آموز و 4 هزار معلم شهید شدند و بعد از آن همواره در مبارزه با استکبار جهانی کوشیدند.

فرهادی ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و یکصد هزار نفر دانش‌آموز در شهر تهران تحصیل می‌کنند و در مجموع دو میلیون نفر  دانشجو و دانش‌آموز در شهر تهران وجود دارد و این از ظرفیت‌هایی است که نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

فرماندار تهران با اشاره به وضعیت منطقه ادامه داد: طی 36 سال گذشته یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار نگرفته و علاوه بر آن امروز توانستیم شرایط را به گونه‌ای ایجاد کنیم که حکومت عراق مورد نظر و تأیید ما باشد. متأسفانه امروز آل‌سعود در یمن ناامنی‌هایی را ایجاد کرده و منطقه نیز در شرایط ناامنی به سر می‌برد با این حال ایران با هدایت رهبری و تدبیر دولت توانسته امنیت کامل را ایجاد کند.

فرهادی افزود: وظیفه جوان امروز آن است که از دستاورد جوانان دیروز طی 36 سال اخیر دفاع کند و استقلال و آزادی کشور را حفظ کند چرا که امروز نظام امنیت کامل را ایجاد کرده و سیاست خارجی ما به گونه‌ای است که زیرساخت‌های لازم را برای بالندگی جامعه فراهم کرده و جوانان امروز هیچ بهانه‌ای برای رکود و تنبلی خود ندارند.

وی تصریح کرد: مدرسه باید تکیه‌گاه دانش‌آموز باشد و معلمان نیز باید در تحکیم این تکیه‌گاه کوشا باشند.

فرهادی در پایان  با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن گفت: سرشماری و دست‌یابی به آمار صحیح مبنای‌ برنامه‌ریزی و توسعه کشور است از این جهت از شهروندان می‌خواهیم با مراجعه به سایت و استفاده از روش اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کنند و با آمارگیران همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز