استاندار قم:

امنیت استان قم مرهون مشارکت عموم مردم است

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۵:۱۳
کد خبر: ۴۶۱۷۳۲
امنیت استان قم مرهون مشارکت عموم مردم است
استاندار قم با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامن کردن ایران اسلامی و به‌ویژه استان قم اظهار کرد: مشارکت بسیار خوب مردم موجب ثبات و امنیت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم  سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رشادت و پایمردی مردم ایران در جنگ هشت ساله موجب اقتدار و صلابت نظام اسلامی و پیروزی در مقابل دشمن بعثی شد.

استاندار قم با بیان اینکه دشمن طی دهه‌های اخیر در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده است، تلاش گروه‌های تکفیری برای ناامن کردن ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: حضور همه جانبه مردم و مشارکت فعال ایشان همواره به عنوان یک فاکتور مهم در تامین امنیت کشور و به ویژه استان قم حائز اهمیت بوده است.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی مهمترین وظیفه مسؤولان خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای رفع مشکلات ایشان است افزود: پاسخگویی در قبال مسائل مردم از مباحث مهمی است که باید توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

صادقی با تأکید بر ضرورت پرهیز مدیران از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، تبیین کرد: ارائه برنامه‌ها و گزارش عملکرد به مردم و مطبوعات در افزایش پاسخگویی و مسؤولیت پذیری مدیران مؤثر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز