استاندار هرمزگان در همایش تجلیل از گندم کاران نمونه استان:

خودکفایی در تولید گندم نشان دهنده هنر مدیریتی در دولت یازدهم است

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۷:۴۰:۳۰
کد خبر: ۴۶۱۹۶۲
خودکفایی در تولید گندم نشان دهنده هنر مدیریتی در دولت یازدهم است
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: خودکفایی در تولید گندم نشان دهنده هنر مدیریتی در دولت یازدهم است که کار آسانی نبوده و با مدیریت مناسب به دست آمده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در اولین همایش تجلیل از گندم کاران نمونه استان هرمزگان با بیان اینکه امروز تولید گندم در کشور به مرز بیش از 14 میلیون تن رسیده است، عنوان کرد: در حالی که سالیان قبل گندم به کشور وارد می کردیم اما امروز با افتخار اعلام می کنیم به جای اینکه وارد کننده گندم باشیم به صادر کننده گندم تبدیل شدیم و بار دیگر در تولید گندم خودکفا شده ایم.

وی ادامه داد: خودکفایی در تولید گندم نشان دهنده هنر مدیریتی در دولت یازدهم است که کار آسانی نبوده و با مدیریت مناسب به دست آمده و سرمایه و فکر و توان دولت در خدمت به اعتلای کشور به کار گرفته شده است.

استاندار هرمزگان افزود: در بخش کشاورزی مشکلات زیادی داریم که باید با مطالعه و آموزش و توانمندسازی کشاورزان به لحاظ علمی حل شود.

جادری به افزایش میزان خرید تضمینی گندم در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: در این بخش از رقم 11 هزار و 300 تن به خرید تضمینی 62 هزار تن گندم طی سال جاری در استان رسیده ایم که ناشی از تلاش و برنامه ریزی بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: نان در سفره ما حرف اساسی را می زند و اگر درست فرآوری شود، دور ریز نان نخواهیم داشت و نیاز است روی پخت و قیمت نان و نگه داری گندم در استان فکر و کار بیشتری شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید گندم در استان به 62 هزار تن رسیده و مصرف ما در استان 200 هزار تن است که باید به سمت ذخیره سازی گندم مورد نیاز برویم و احداث سیلوی نگه داری گندم در استان طی سال جاری باید تعیین تکلیف شود.

در این همایش از گندم کاران نمونه استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز