معاون بانوان استانداری قزوین دعوت کرد؛

حضور حداکثری بانوان قزوینی در مراسم استقبال از رییس جمهور

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۳:۱۰
کد خبر: ۴۶۲۰۰۰
حضور حداکثری بانوان قزوینی در مراسم استقبال از رییس جمهور
مریم بیدخام از بانوان قزوینی خواست در مراسم استقبال از رییس جمهور و تیم دولت حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مریم بیدخام مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان قزوین طی پیامی از بانوان قزوینی برای حضور درمراسم استقبال از دولت تدبیر و امید دعوت کرد.

بیدخام در پیام خود به همین مناسبت آورده است خدای منان را شاکریم که در آغاز ماه مهر، ماه مهربانی  مردم شریف و مهمان نواز قزوین میزبان کاروان تدبیر و امید هستند.

حضور پر شکوه و حماسه ساز بانوان فهیم استان همگام با دیگر اقشار جامعه در عرصه های مختلف انقلاب همیشه  نوید بخش روزهای خوب بوده است.

اکنون در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به پهنه مینودری قزوین ضرورت حضور و مشارکت پرشور همه اقشار مردم به ویژه بانوان همیشه در صحنه در استقبال از دکتر روحانی و هیات محترم دولت بر همگان واضح و مبرهن می باشد.

امید است با استقبال گرم و مدبرانه بتوانیم دولت خدمتگزار تدبیر و امید را در حل مشکلات استان به ویژه مشکلات بانوان یاری نماییم.

همچنین رجای واثق داریم که حضور پر خیر و برکت رییس جمهور و معاون امور زنان و خانواده ایشان در قزوین گشایشگر افق های جدید در رشد و اعتلای زنان و خانواده این استان می شود.

باتوجه به اهمیت قضیه اینجانب نیز به سهم خود از عموم مردم به ویژه بانوان استان قزوین دعوت می کنم تا با حضور پرشور در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید برگ زرین دیگری بر تاریخ این دیار کهن اضافه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز