مسوول کمیته اطلاع رسانی سفر رییس جمهور به قزوین خبر داد:

حضور ۲۵۰خبرنگار و عکاس برای پوشش برنامه های سفر دکتر روحانی به قزوین

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۸:۴۶
کد خبر: ۴۶۲۰۰۴
حضور ۲۵۰خبرنگار و عکاس برای پوشش برنامه های سفر دکتر روحانی به قزوین
نصرت اله علیرضایی از پوشش برنامه های سفر رییس حمهور و هیات همراه به استان قزوین توسط 250خبرنگار و عکاس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت الله علیرضایی مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سفر رییس جمهور به قزوین با اعلام این خبر گفت: اطلاع رسانی برنامه های سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان قزوین از جمله اقدامات محوری و اساسی در این سفر می باشد که مقدمات و ملزومات آن به طور کامل فراهم شده است.

علیرضایی خاطرنشان کرد: برای  تمامی برنامه های این سفر اتاق جداگانه ای با تمامی زیرساخت ها و تجهیزات لازم جهت ارسال اخبار و تصاویر از سوی رسانه ها پیش بینی شده که خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران می توانند جهت سرعت در انعکاس اطلاعات و تصاویر از این امکانات استقاده کنند.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور تشریح برنامه های خبری سفر رییس جمهور و هیات همراه به قزوین بویژه جلسه نشست خبری دکتر روحانی، جلسه ای به ریاست خانم قیومی رییس مرکز اطلاع رسانی، ارتباطات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان اصحاب رسانه در محل استانداری قزوین برگزار می شود.

این مقام مسوول ادامه داد: این جلسه امروز سه شنبه 6مهرماه با حضور نمایندگان رسانه های جمعی استان برگزار می شود تا در خصوص انعکاس هرچه بهتر این رویداد تاریخی بحث و تبادل نظر شود.

علیرضایی ابراز کرد: همچنین در این جلسه به منظور رعایت عدالت و جلوگیری از هرگونه پیش داوری و شائبه، در حضور نمایندگان رسانه ها برای طرح پرسش از دکتر روحانی میان خبرنگاران قرعه کشی انجام خواهد شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: بیش از 250خبرنگار و عکاس ملی و استانی برنامه های سفر رییس جمهور را پوشش خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز