در دومین جلسه دبیران ستاد اقامه نماز ادارت کل استان البرز مطرح شد؛

چگونگی برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان البرز

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۹:۵۱
کد خبر: ۴۶۲۱۰۹
چگونگی برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان البرز
دومین جلسه دبیران ستاد اقامه نماز ادارت کل استان البرز با موضوع چگونگی برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی البرز تشکیل شد .

به گزارش برنا  "، دومین جلسه دبیران ستاد اقامه نماز ادارت کل استان البرز با موضوع چگونگی برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی البرز تشکیل شد . 

حجت الاسلام والمسلمین مـــوســـوی دبیر برگزاری اجلاس سراسری نماز به خبرنگار برنا گفت : با توجه به اینکه اجلاس سراسری نماز از مهمترین اجلاسهای است که در کشور ما برگزار می شود نیاز به مشارکت همگانی برای آمادگی هر چه بیشترمردم در این اجلاس را ضروری دانست . 

وی با اشاره به دستور استاندار البرز- به عنوان رئیس اجلاس سراسری نماز- مبنی بر اینکه تمامی ادارات باید برای برگزاری اجلاس نماز همکاریهای لازم را داشته باشند ، بر لزوم فعالیت بیشتر این ادارات در حوزه نماز تاکید کرد . 

حجت الاسلام موسوی همچنین به نشستهایی که برای برگزاری این اجلاس قرار است در استان برگزار شود اشاره کرد و گفت: ادارت مختلف به خصوص اداراتی که فرهنگی هستند برنامه های ویژه در قالب نشست خواهند داشت به عنوان مثال اداره کل آموزش و پرورش در مورد آشنائی هر چه بیشتر دانش اموزان با نماز و رفع شبهات دانش آموزان در خصوص نماز، نشستهای برای خانودها، دانشجویان و حتی نشستهای برای زندانیان را ازجمله فعالیتهای دانست که ادارات باید نسبت به برگزاری ان توجه ویژه را داشته باشند . 


در این جلسه همچنین عملکرد ادارات مختلف در سال ۹۴ در حوزه نماز ارزیابی شد و اداراتی چون بنیاد مسکن و شهر سازی ، کمیته امداد امام خمینی ، بیمه تامین اجتماعی ، بنیاد شهید و امور ایثار گران بالترین امتیازات را کسب کردند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز