پیام استاندار کرمان به مناسبت ۶ مهرماه روز جهانی گردشگری

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۷:۳۲
کد خبر: ۴۶۲۳۶۰
پیام استاندار کرمان به مناسبت ۶ مهرماه روز جهانی گردشگری
استاندار کرمان به مناسبت ششم مهر ماه روز جهانی گردشگری طی ژیامی این روز را به همه دست اندرکاران و دوستداران و مردم کرمان تبریک گفت.

به گزارش  خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بی گمان در دنیای محاسبه گر کنونی که دولت ها و ملت ها در جستجوی یافتن صنعتی هستند تا با کمترین سرمایه گذاری، بیشترین بهره را نصیب خود نمایند و پشتوانه اقتصادی خود را بدون استفاده از منابع معدنی و سرمایه گذاری های کلان افزون سازند، صنعت گردشگری جایگاه ویژه ای یافته است آنگونه که رقابت برای جذب گردشگر، روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

بدون شک گردشگری نه تنها زمینه رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در جامعه را فراهم می سازد، بلکه در کنار این هر دو مهم، طراوت و شادابی را ارمغان ساخته، سرزمین مورد استقبال خود را به عنوان دیاری با پشتوانه و آرامش کامل در چشمخانه جهانیان می نشاند که این موضوع نیز از اهمیت فراوان برخوردار است.

خدا را شاکریم که استان کرمان با برخورداری از جاذبه های گوناگون طبیعی، تاریخی، مذهبی و فرهنگی و دارا بودن مواریثی کهن، از پیش از تاریخ تا قرن های معاصردر کنار 5 اثر ثبت جهانی که سه اثر آن در این دولت بوده است و بالغ بر 700 اثر ثبت ملی، نه تنها در زمره نقاط دیدنی این مرز و بوم قرار دارد.

دولت تدبیر و امید که تمامی تلاش خود را برای رونق بخشی بیشتر این صنعت زندگی ساز بکارگرفته و شاهد بودیم که رقم گردشگران خارجی به چند برابر سال های پیش افزایش یافته، همچنان بر این مهم پای می فشارد و آماده هر گونه همکاری است.

باشد تا دست اندرکاران این صنعت، با همتی بیش از پیش، به گردش چرخ های گردشگری کمک کنند و پشتوانه حمایت دولت خدمتگزار را نیز باور داشته باشند.

                                    

                                                                               علیرضا رزم حسینی 

                                                                                   استاندار کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز