استاندار اردبیل:

تکمیل سالن دو ومیدانی علی دایی و تامین اعتبار طرح استعدادیابی

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۶:۵۴:۳۷
کد خبر: ۴۶۲۴۳۲
تکمیل سالن دو ومیدانی علی دایی و تامین اعتبار طرح استعدادیابی
در دیدار استاندار اردبیل با وزیر ورزش و جوانان تکمیل سالن دو ومیدانی علی دایی و تامین اعتبار طرح استعدادیابی توافق گردید

به گزارش برنا،مجید خدابخش، استاندار اردبیل دوشنبه با محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که یک ساعت به طول انجامید استاندار اردبیل ضمن ارایه گزارش از وضعیت ورزش استان، روند ورزش قهرمانی و همگانی را روبه رشد توصیف کرد.

خدابخش با اشاره به درخشش ورزشکاران استان در مسابقات پارالمپیک اظهار امیدواری کرد: وزارت ورزش و جوانان با برنامه ریزی و استعدادیابی زمینه موفقیت ورزشکاران استان در مسابقات آتی المپیک را فراهم آورد.

استاندار اردبیل با اشاره به راهبرد اخیر استان در میزبانی مسابقات ملی و آسیایی اظهارداشت: اجرای این مسابقات در اردبیل می تواند یکی از گام های اساسی برای قهرمان پروری در ورزش استان باشد.

وی فایده دیگر این میزبانی را کمک رسانی ورزش به توسعه اقتصادی استان دانسته، افزود: برگزاری مسابقه انتخاب اسب زیبا و مسابقات کاراته علاوه بر اینکه ما را به استانداردسازی مجموعه های ورزشی واداشت از سوی دیگر زمینه مطرح شدن اردبیل را در سطح کشور و آسیا فراهم آورد که این خود می تواند در اقتصاد گردشگری نقش به سزا داشته باشد.

خدابخش همچنین اضافه کرد: میزبانی برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردیبهشت ماه سال 96 از دیگر مسابقاتی است که نام اردبیل را در آسیا و کشور برای روزهای متوالی مطرح خواهد کرد، گذشته از اینکه هتل ها و مراکز گردشگری استان آماده استقبال از ورزشکاران می شوند دوسالن والیبال استان نیز درحال تغییر و بهسازی برای تامین استانداردهای لازم هستند.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن اظهار رضایت و خوشحالی از برنامه های در حال اجرا در استان، روند ورزش اردبیل را رو به رشد دانست و وضعیت آنرا در بین استان های کشور ممتاز عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش آفرینی ملی و بین المللی ورزشکاران اردبیلی همچون علی دایی و حسین رضازاده، از تامین اعتبار لازم برای اجرای طرح استعداد یابی در استان و نیز  احداث پناهگاه مجهز در مسیر آلوارس برای استفاده کوهنوردان خبر داد.

 

 وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگر سخنانش  برای تکمیل سالن دو ومیدانی ورزشگاه علی دایی قول مساعد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز