امسال ۲۰۰۰ راننده تاکسی به عنوان سرویس مدرسه خدمات‌رسانی می‌کنند

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۵:۰۷
کد خبر: ۴۶۲۶۵۰
امسال ۲۰۰۰ راننده تاکسی به عنوان سرویس مدرسه خدمات‌رسانی می‌کنند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از ساماندهی سرویس مدارس با مشارکت پیمانکاران مورد نظر و سازمان آموزش و پرورش ارومیه در ماه جاری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده با بیان این که امسال 2 هزار راننده تاکسی در این طرح شرکت کرده اند، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است چنان که این افراد در سال گذشته یک هزار نفر بودند.

به گفته وی، تعرفه کرایه تاکسی‌های سواری و ون به عنوان سرویس مدارس تا شعاع 5 کیلومتری به ترتیب 87 و 75 هزار تومان و تا بیش از 5 کیلومتر هم به ترتیب 90 و 85 هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اعلام این که از میزان شهریه سرویس مدارس سهم مدرسه دو درصد و سهم پیمانکار پنج درصد خواهد بود، افزود:  باقی  آن نیز به حساب راننده خودرو واریز می‌شود.

وی در خصوص رعایت نظافت سرویس ها تصریح کرد: رانندگان سرویس ها باید در طول خدمات رسانی خودنظافت و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

معصوم زاده با اشاره به برخورد با رانندگانی که بدون هماهنگی اقدام به سرویس‌دهی به مدارس می‌کنند، اظهار کرد: نظارت‌های لازم در ایستگاه‌های تاکسی و مقابل مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در خیابان‌های شهید مدرس، پنجراه، میدان ولایت فقیه، شهرچایی و همچنین خیابان شهید بهشتی صورت می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز