همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید؛

طرح پرورش گاو شیری در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۶:۵۸
کد خبر: ۴۶۲۷۳۱
طرح پرورش گاو شیری در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان قزوین با حضور مهندس حجتی وزیر جهادکشاورزی، یک طرح پرورش گاو شیری در شهرستان آبیک افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در آیین افتتاح که دکتر رکنی معاون بهبود تولیدات دامی، دکتر طهماسبی معاون باغبانی، مهندس اکبری معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی و دکتر ابراهیمی پاک رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین حضور داشتند افتتاح و بهره برداری از یک واحد پرورش گاو شیری 2000راسی(تولید شیر خام و گوشت قرمز) آغاز شد.

برای اجرای این طرح 440میلیارد ریال هزینه شده و با افتتاح و بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 100نفر به صورت مستقیم و 200نفر به صورت غیرمستقیم در منطقه فراهم شده است.

همچنین این واحد دامی در زمینی به مساحت 1000000مترمربع و زیر بنای دامداری 55هزار متربع قادر به تولید 25تن شیر به صورت روزانه است.

گفتنی است تولید شیر پاک مطابق با استانداردهای جهانی با بالاترین میزان چربی و پروتئین در کشور، دارنده تنها گله رجیستر نژاد سیمینتال در کشور و مرکز تولید نهاده های ژنتیکی گاو دو منظوره سیمینتال، فروش شیر با بالاترین قیمت در کشور(17000ریال)، پایین ترین قیمت تمام شده شیر در کشور، استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته همگام با صنعت جهانی از ویژگی های برتر این واحد دامی است.

جهادکشاورزی (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز