رییس روابط عمومی شرکت گاز قزوین خبر داد:

نایب قهرمانی امدادگران شرکت گاز قزوین در مسابقات عملیاتی ورزشی

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۹:۴۰
کد خبر: ۴۶۳۲۰۹
نایب قهرمانی امدادگران شرکت گاز قزوین در مسابقات عملیاتی ورزشی
علی حسن پور از کسب عنوان دوم توسط تیم امدادگران شرکت گاز قزوین در مسابقات عملیاتی ورزشی شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی حسن پور رییس روابط عمومی شرکت گاز قزوین با اعلام این خبر گفت: تیم امدادگران شرکت گاز قزوین در هفتمین دوره از مسابقات عملیاتی ورزشی شرکت ملی گاز ایران که در استان اردبیل برگزار شد امدادگران عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد.

حسن پور با تاکید بر آمادگی مداوم کارکنان واحد امداد 194شرکت گاز استان اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات امدادگران شرکت ملی گاز ایران با حضور بیش از 31تیم از 25استان از روز شنبه سوم تا سه شنبه ششم مهرماه در استان اردبیل و شهرستان سرعین برگزار که در پایان این مسابقات تیم امدادگران شرکت گاز قزوین دوم شد.

وی با اشاره به آمادگی بالای امدادگران شرکت گاز استان در این مسابقات عنوان کرد: برگزاری مسابقات امدادی علاوه بر افزایش انگیزه کاری، موجب افزایش قدرت تصمیم گیری و بهره وری امدادگران در مواقع بحرانی می شود تا با تسلط و آمادگی بیشتری به یاری مشترکین بیایند.

این مقام مسوول در خاتمه یادآور شد: تیم اعزامی شرکت گاز استان قزوین در این دوره از مسابقات متشکل از مهدی بابایی، سید ابوالفضل حسینی، محمد شقاقی، ابراهیم فطری، حمزه رستمی ها و محمد کشاورز کیا با سرپرستی فرخ ایراندوست بود که در 7رشته آزمون علمی، بلومن، بستن کنتور و رگولاتور، اطفای حریق، طناب کشی، دوی 100*4 متر امدادی و ابزار و قطعه شناسی به رقابت با حریفان پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز