استاندار مازندران در همایش بزرگ توسعه شهرستان سوادکوه:

جذب سرمایه گذاری عامل موفقیت گردشگری در مازندران است

۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۴:۰۴
کد خبر: ۴۶۳۳۴۵
جذب سرمایه گذاری عامل موفقیت گردشگری در مازندران است
استاندار مازندران گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مهمترین عاملی که در توسعه پایدار دنبال می شود حضور بخش خصوصی در حوزه گردشگری و جذب سرمایه گذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سوادکوه؛ ربیع فلاح جلودار در همایش بزرگ توسعه شهرستان سوادکوه با محوریت گردشگری که در منطقه نمونه گردشگری جوارم برگزار شد، افزود: یکی از مهم ترین عواملی که در توسعه پایدار و در منطقه گردشگری سوادکوه می تواند مهم تلقی شود استفاده از استعدادهای کل مازندارن است تا منجر به توسعه و جذب توریست شود.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری و جذب توریست اگر می خواهیم موفق عمل کنیم باید از تمامی استعدادها و مشارکت جمعی منطقه برای اشتغال زایی نهایت استفاده را ببریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت های منطقه جوارم باید متناسب با همه فصل ها برنامه هایی اجرا شود، گفت: با توجه به اینکه در فصل های تابستان و بهار بالاترین حجم مسافر در شمال کشور را داریم و سالانه بالای 12 میلیون تردد در منطقه سوادکوه انجام می شود بهترین موقعیت برای جذب گردشگر است.

فلاح با بیان اینکه شناسایی قطب پارک جوارم در مازندران الزامی است، گفت: همچنین بستن قرارداد با رستوران ها و هتل ها هم می تواند برای درآمدزایی و جهت دهی گردشگران به دیگر مناطق زیارتی و دیدنی دیگر سوادکوه مهم تلقی شود.

وی افزود: کل کشور می توانند از ظرفیت های گردشگری استان مازندران نهایت استفاده را ببرند و تنها این استان مختص به مازندرانی ها نیست.

139507081612

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز