لیلا آجرلوگفت:

عملکرد آتشنشانی شهرستان قدس رضایت بخش است

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۶:۳۸:۵۱
کد خبر: ۴۶۳۵۲۹
عملکرد آتشنشانی شهرستان قدس رضایت بخش است
رئیس شورای اسلامی شهرستان گفت: ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرستان قدس در حال حاضر از تجهیزات مناسبی برخوردار است و عملکرد آتشنشانی شهرستان قدس رضایت بخش است.

 به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، لیلا آجرلو در همایش روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: آتش‌نشانی یکی از واحدهای اصلی و اساسی شهرداری می‌باشد که مستقیماً حفاظت از جان و مال مردم را بر عهده‌دارند.

وی افزود: آتش‌نشانان در هر مأموریت و حریق در معرض اثرات دود گازهای سمی حرارت در محل حریق، تماس یا جذب مواد شیمیایی از طریق پوست، صدمات فیزیکی در حین انجام‌وظیفه و...را لمس می‌کنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: 7 مهر درواقع بهانه‌ای برای تقدیر از افرادی است که با تلاش وصف‌ناپذیری و با به نظر انداختن و نادیده گرفتن زندگی خود با تمام وجود برای نجات همنوعشان تلاش می‌کنند.

.

 

آجرلو بیان کرد: خوشبختانه ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرستان قدس در حال حاضر از تجهیزات مناسبی برخوردار است و تاکنون ازلحاظ سرعت عمل، دقت و نظم در مقابله با حوادث و اتفاقات که لازمه کار یک آتش‌نشان است مشکلی خاصی در این شهرستان به وجود نیامده است.

 

برگزاری نمایشگاهی از تجهیزات و ادوات آتش‌نشانی، مانور و تجلیل از آتش‌نشانان برتر، بااخلاق و، رژه خودروها در خیابان ازجمله برنامه‌های بزرگداشت روز آتشنشانی و خدمات ایمنی بود.

 لازم به ذکر است که شهرستان قدس دارای 5 ایستگاه آتش‌نشانی با 53 نفر پرسنل است که در دو نوبت‌کاری خدمات‌رسانی می‌کنند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از زحمتکشان این عرصه قدردانی شد و مدعوین از نمایشگاه دستاوردهای آتش‌نشانی که در محل ستاد فرماندهی برپاشده بود، بازدید به عمل آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز