استاندار خراسان جنوبی:

مدیون رشادت ایثارگران و رزمندگان هستیم

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۸:۵۷
کد خبر: ۴۶۳۵۸۳
مدیون رشادت ایثارگران و رزمندگان هستیم
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ایثارگری رزمندگان و خانواده های شهدا و آزادگان، گفت: امروز هرچه داریم به برکت از خودگذشتگی و رشادت های رزمندگان و خانواده های معزز شهداست.

 به گزارش خبرگزاری برنا ، سید علی اکبر پرویزی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع رزمندگان و ایثارگران شاغل در استانداری و فرمانداری بیرجند، رزمندگان را قشری مظلوم و بسیار ارزشمند دانست.
وی بیان کرد: خانواده های شهدا ،جانبازان، آزادگان ، رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس که خالق صحنه های بی بدیلی در عرصه دفاع مقدس بودند باید بطور جد مورد توجه قرار گیرند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از این عزیزان در گمنامی در روستاها و مناطق مختلف استان به زندگی مشغول هستند، گفت: رزمندگان به عنوان بخشی از جامعه بزرگ ایثارگری باید بیش از پیش از سوی مسئولان امر مورد توجه قرار گرفته و به نسل جدید معرفی شوند.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به برکت حضور اقشار مختلف جامعه توانستیم هشت سال در مقابل دشمن بعثی مقاومت کنیم، گفت: جنگ توسط تمامی اقشار جامعه از تمامی مشاغل و سطوح اداره شد و آحاد مختلف جامعه در پیروزی این نبرد نابرابر نقش داشتند.
پرویزی، با بیان اینکه تلاش و از خودگذشتگی رزمندگان نباید کمرنگ جلوه کرده و کمتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: ایثارگری ها و جان فشانی های رزمندگان در کنار شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز باید به عنوان برگ های زرین تاریخ پرافتخار ایران به نحو مطلوب مستندسازی شده و به جامعه خصوصا نسل های جوان معرفی شوند.
وی تلاش رزمندگان را دارای اجری اخروی دانست و تصریح کرد: این عزیزان در واقع با ارزش ترین سرمایه خود که جان شان بود را برای دفاع از کیان ایران و حفظ ارزش های ناب انقلابی در طبق اخلاص گذاشته و بدون کوچکترین چشم داشتی با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
استاندار خراسان جنوبی، دقت در رفتار و گفتار رزمندگان ،جانبازان و آزادگان شاغل در دستگاه های اجرایی را مورد تاکید ویژه قرار داد و یادآورشد: در واقع رزمندگان باید با رفتار درست و گفتار مناسب به بهترین شکل ممکن اشاعه دهنده ارزش های دوران دفاع مقدس و معرفی کننده شهدای عزیزی باشند که در این مسیر مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
پرویزی، خدمت به مردم را به عنوان یکی از مهمترین وظایف مسئولان در شرایط فعلی مورد تاکید قرار داد و افزود: قطعاً همانگونه که رزمندگان و ایثارگران ما در دوران جنگ تحمیلی برای حفظ تمامیت ارضی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکردند در شرایط فعلی نیز این عزیزان با حضور در سنگر ادارهها و دستگاه های مختلف اجرایی در راستای خدمت رسانی به مردم ، تلاشی مجاهدانه خواهند داشت.
در این جلسه از تعدادی رزمندگان، جانبازان و آزادگان شاغل در استانداری و فرمانداری بیرجند با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.
** دیدار با خانواده سه شهید
همچنین استاندار خراسان جنوبی عصر امروز با تعدادی از خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
پرویزی، در این دیدارها، ادامه راه شهدا را وظیفه مسئولان در تمامی رده ها دانست و تصریح کرد: وصیت نامه شهدا برای همه منشوری از زیبایی هاست که می تواند در زندگی فردی و اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم، گفت: سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان ،رزمندگان و ایثارگران می بایست به عنوان یک اولویت مهم کاری سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شهدا و خانواده های آنان از تمام هستی خود برای دفاع از کیان ایران گذشتند، گفت: خدمت به خانواده های شهدا و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنان افتخار بزرگی است که در حال حاضر مسئولان باید آن را قدر دانسته و به آن افتخار کنند.
وی با بیان اینکه اجر شهدا و خانواده های آنان در پیشگاه خداوند محفوظ خواهد بود، بیان کرد: خدمتگزاری به خانواده های شهدا بهترین تلاشی است که می توان در دوران مسئولیت انجام داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز