نماینده مردم دهلران:

در جنگ اقتصادی باید همانند دوران دفاع مقدس عمل شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۷:۴۸
کد خبر: ۴۶۳۷۰۹
در جنگ اقتصادی باید همانند دوران دفاع مقدس عمل شود
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: در جنگ اقتصادی نیز باید همانند دوران دفاع مقدس عمل شود.

به گزارش  برناایلام، شادمهر کاظم‌زاده صبح امروز در صبحگاه نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: امنیت از مهمترین مسائل جامعه است به طوری که در سلسله مراتب هر گونه فعالیتی به عنوان اولین نیاز شناخته شده است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون امنیت هیچ بخش و مقوله‌ای جایگاهی نخواهد داشت، در این راستا و در مسیر عظمت امنیت پیامبر رحمت فرمایشی دارد که می‌فرماید از جمله‌های نعمت‌هایی که سپاسگزاری از آن واجب بوده موضوع امنیت است.

وی ادامه داد: امروز امنیت در بعد داخلی و خارجی از مهمترین مسایل روز کشور است، خوشبختانه در بعد داخلی از امنیت بالایی برخورداریم و در بعد بین‌المللی با وجود پیچیده‌ترین مسایل و ترورسیم جهانی در منطقه که رشد زیادی داشته اما خوشبختانه در سایه رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی کل قوا امنیت منطقه سهم بزرگ مردم ایران شده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: با وجود ناامنی‌هایی که نظام استکبار در پیرامون کشورمان ایجاد کرده اما به لطف پروردگار و رهبری مقام معظم رهبری و تلاش سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در نظام بین‌الملل و منطقه جمهوری اسلامی حرف اول امنیت را می‌زند.

کاظم‌زاده تصریح کرد: در بعد داخلی نیز خوشبختانه امنیتی که امروز در کشور حاکم است نتیجه تلاش همه مسؤولان امر بوده که جا دارد در این راستا از همه متولیان امر قدردانی کنم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس ماندگارترین ارزش تاریخ انقلاب اسلامی بوده که در آن ملت ایران با مقاومت در برابر استکبار جهانی توانستند دشمنان را با شکست مواجه سازند و این دوران در اذهان ملت ایران همواره به عنوان یک یادگار ارزشمند جاویدان خواهد بود.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی برای اولین بار پس از 200 سال پشت مکر و نیرگ، زر و زور و حیله و تزویر را شکستند و امروز هم با الهام گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایثارگری‌های شهیدان این روند اقتدار و عظمت ایران استمرار دارد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز باید مردم و مسؤولان با دفاع جانانه در مسیر اصلاح اقتصادی کشور گام بردارند و این ظلم مضاعف یعنی تحمیل جنگ اقتصادی که بر کشور وارد شده را با شکست مواجه سازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز