وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال مازندران بیان کرد:

اجرای طرح های توسعه کسب و کار، مهم ترین استراتژی دولت در حوزه اشتغال است

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۶۳۷۲۲
اجرای طرح های توسعه کسب و کار، مهم ترین استراتژی دولت در حوزه اشتغال است
ربیعی در این جلسه اجرای طرح های توسعه کسب و کار نظیر طرح تکاپو را استراتژی اصلی دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال برشمرد و بیان کرد: این استراتژی در سال 93 و 94 به صورت پایلوت در 7 استان و اینک در همه استان ها به مرحله اجرا در آمده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن این استان، یادآور شد: رفتارهای اخلاق مدارانه از ارزش های مهم و ماندگار شهدای والامقام ما بود.

ربیعی تثبیت شغل های موجود، سرمایه گذاری و تولید و اجرای طرح های توسعه کسب و کار نظیر طرح تکاپو را 3 استراتژی اصلی دولت تدبیر و امید در صیانت از اشتغال و تقویت آن برشمرد و بیان کرد: استراتژی سوم که مهم ترین راهبرد دولت در این راستا بود، در سال 93 و 94 به صورت پایلوت در 7 استان و اینک در همه استان ها به مرحله اجرا در آمده و طی آن، مزیت های استان ها و رسته های شغلی آن ها شناسایی گردید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که بخش های خدمات، خدمات مولد و گردشگری، ظرفیت بالایی برای اشتغال دارند، گفت: ما به دنبال پیش بینی پذیر کردن مسیرهای اشتغال هستیم و کار با شرکای اجتماعی از استراتژی های ماست.

وی با اشاره به فعالیت 950 آموزشگاه و 100 مربی it و امکانات سخت افزاری در فنی و حرفه ای استان، ابراز نمود: دوره های فنی و حرفه ای تولید محتوای   it در استان تدارک دیده شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این که سال گذشته بالغ بر 800 میلیارد تومان در توسعه زیرساخت های فناوری مازندران هزینه شده است، تصریح کرد: برنامه توانمند کردن مازندران در این حوزه را در برنامه داریم.

ربیعی با اشاره به تردد سالانه 20 میلیون مسافر از مازندران، با تاکید بر این که باید مسافران را در استفاده از خدمات it سهیم نمائیم، گفت: مازندران با توجه به ظرفیت بالایش در حوزه گردشگری، باید از حالت مسافر پذیری به جایگاه گردشگر پذیر بودن دست یابد تا نقش ict برجسته شود و از عواید اقتصادی آن مردم بهره گیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز