با حضور رئیس بهزیستی شهریار برگزار شد:

دومین نشست تخصصی کارگروه کمیته حمایت از معتادین

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰:۰۸
کد خبر: ۴۶۳۷۶۱
دومین نشست تخصصی کارگروه کمیته حمایت از معتادین
جلسه انجمن حفظ ،صیانت وحمایت از معتادین بهبود یافته وخانواده هایشان در اداره بهزیستی شهریار برگزارشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، دومین نشست تخصصی کارگروه کمیته مشارکت هابا هدف تشکیل مجمع خیرین در جهت حمایت وصیانت از بهبود یافتگان وخانواده با حضور خدامعلی نورانی،رئیس بهزیستی شهریار ،شهبازی،رئیس اداره اجتماعی فرمانداری شهریار وتنی چند از خیرین وفعالان اجتماعی در اداره بهزیستی شهریار برگزار شد.

بر پایه این خبر  نورانی، رئیس بهزیستی شهریار اظهار داشت، از آنجائیکه در فرایند درمان وبازپروری معتادین مقوله توانمندسازی وصیانت وحمایت از بهبود یافتگان وخانواده آنان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده متضمن  بیماران در درمان می باشد.لذا با  توجه به مشکلات مطروحه در این زمینه بستر سازی فرهنگی وایجاد تغییر نگرش عموم جامعه با هدف اجتماعی نبودن فرایند درمان ومشارکت شهروندان واستفاده از پتانسیل های موجود از مهمترین اولویت های این برنامه می باشد.

وی در ادامه افزود: اولین قدم در تحقق هدف فوق وایجاد زیرساختهای فرهنگی مناسب تشکیل مجمع خیرین با حضور تشکل های مردم نهاد داوطلب و خیرین علاقمند دراین امر می باشد .

نورانی در این نشست خواستار شناسایی و جذب افراد خیر وداوطلب همیار ودر نهایت به ثبت رساندن تشکل مردمی با هدف حمایت وصیانت از جامعه بهبود یافتگان شد.

گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر گردید پس از جذب افراد علاقمند وخیر نسبت به ارائه برنامه های کاربردی توسط مجمع با هدف بستر سازی فرهنگی،شناسایی توانمندیها وتعریف و تنویر فعالیتهای خدماتی این مجمع اقدام گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز