سردار محسن خانچرلی گفت:

هفته ناجا فرصت مناسبی برای آگاهی از نظرات، پیشنهادات و انتظارات مردم از پلیس است

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۶۳۹۰۸
هفته ناجا فرصت مناسبی برای آگاهی از نظرات، پیشنهادات و انتظارات مردم از پلیس است
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت : هفته ناجا فرصت مناسبی برای آگاهی از نظرات، پیشنهادات و انتظارات مردم از پلیس است.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، سردار محسن خانچرلی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ناجا با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصت مناسبی برای بررسی کارنامه نیروی انتظامی و خادمان سبزپوش ملت ایران در طول یکسال گذشته است، بیان داشت : هفته ناجا فرصت مناسبی برای آگاهی از نظرات، پیشنهادات و انتظارات مردم از پلیس است و باید از این پتانسیل نهایت بهره را برد.

وی افزود:هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا با تعامل ، همکاری و جلب اعتماد و مشارکت همه دستگاه های دولتی و غیردولتی و اقشار اجتماعی، نقش و سهم هر یک از آنان در تولید امنیت جامعه مشخص شده تا با افزایش زمینه مشارکت شهروندان، امنیت پایدار و احساس امنیت در جامعه فزونی یابد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، هفته ناجا را بهترین فرصت برای نمایش دستاورد های بخش های مختلف نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی مهمترین هدف از برگزاری برنامه های هفته ناجا بوده و سعی خواهد شد برنامه های هفته ناجا به صورت کیفی و پرمخاطب اجرایی شود.

سردار خانچرلی هدف از برنامه های هفته ناجا را اعتماد سازی بین مردم و ناجا برشمرد و یادآور شد: نیروی انتظامی با اعتماد سازی بدنبال کاهش بار امنیتی و انتظامی در ناجا و همسو کردن مردم و تعامل و همکاری آنان در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است.

وی تلاش و کوشش همه جانبه و جدی برای هر چه بهتر برگزار کردن هفته ناجا را خواستار شد و افزود: لازم است با بهره گیری از تجربیات سنوات گذشته و استفاده و بکارگیری تمام توان و امکانات در جهت برگزاری باشکوه تر هفته ناجای آتی قدم برداریم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: ارائه الگوی مناسب از عملکرد پلیس در این هفته می‌تواند ضمن ایجاد احساس امنیت در سطوح مختلف جامعه، موجب جلب رضایت مردمی و ایجاد امنیت خاطر برای اقشار مختلف مردم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز