بهزاد هرمزی در جلسه تعامل روابط عمومی ها گفت:

آگاهی شهروندان در ارتباط با اقدامات شهری موجب رضایتمندی و مشارکت آنهاخواهد شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۵:۱۵
کد خبر: ۴۶۴۰۷۲
آگاهی شهروندان در ارتباط با اقدامات شهری موجب رضایتمندی و مشارکت آنهاخواهد شد
رئیس شورای اسلامی شهر قدس در جلسه تعامل و هماهنگی روابط عمومی ها سازمانهای تابعه شهرداری قدس گفت:تبلیغات و فرهنگ‌سازی زیرساخت امور شهری هستند

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، بهزاد هرمزی عصر دیروز در جلسه تقویت تعامل و هماهنگی روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قدس اظهار داشت: لزوم افزایش تعامل بین روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های شهرداری با روابط عمومی مرکز بسیار مشهود بوده است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مسؤولان ذی‌ربط از طریق اطلاع‌رسانی به‌موقع در زمینه اقدامات انجام‌ شده و بازدید از شیوه عملکرد روابط عمومی‌ها تجربیات را در اختیار یکدیگر قرار داده و به‌صورت هماهنگ عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به تأثیر فرهنگ‌سازی در آگاهی شهروندان در ارتباط با اقدامات شهری، تصریح کرد: از آنجا که تبلیغات و فرهنگ‌سازی زیرساخت تمام امور شهری هستند با اطلاع‌رسانی و آشنا کردن شهروندان از اقدامات در دست اجرای شهرداری می‌توان موجبات رضایتمندی و مشارکت آ‌نها را فراهم کرد.

هرمزی در پایان متذکر شد: شایسته است تمام گزارش‌ها، اخبار مناطق و سازمان‌های شهرداری با اطلاع‌رسانی به‌ موقع در اختیار روابط عمومی مرکز قرار گرفته تا ضمن درج در پرتال شهرداری به‌روزرسانی شود همچنین تمام پیشنهاد‌ها ارائه‌ شده در این جلسه بررسی‌شده و در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد.

قابل ذکر است این جلسه با ارائه نظرات حاضرین و جمع‌بندی مطالب عنوان‌شده به پایان رسید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز