سه مصدوم در حادثه حریق یک مجتمع مسکونی

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۵:۵۳
کد خبر: ۴۶۴۰۷۳
سه مصدوم در حادثه حریق یک مجتمع مسکونی
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زاهدان گفت: در عملیات اطفای حریق در مجتمع مسکونی فرهنگیان محله مهرشهر زاهدان چهار نفر از ساکنان نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،حسین زیرکی اظهار داشت: بنابر تماسی که در ساعت ۷:۰۴ با سامانه ۱۲۵ از سوی یکی از شهروندان مبنی بر اعلام حریق در مجتمع ولایت فرهنگیان واقع در مهر شهر برقرار شد اولین اکیپ از ایستگاه ۶ واقع در محله زیباشهر زاهدان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: نیروهای امدادی در مدت ۴ دقیقه و در ساعت ۷:۰۸ به محل حادثه رسیدندکه با توجه به نوع حریق و آتش سوزی که در طبقه سوم مجتمع رخ داده بود از دو ایستگاه دیگر هم دو اکیپ کمکی  دیگر به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: با تلاش همکاران سخت کوش سازمان آتش نشانی در ساعت ۰۷:۳۸ دقیقه عملیات عملیات اطفای حریق، جداسازی و سرد کردن. به پایان رسید.

زیرکی گفت: در این حادثه ۴ نفر از شهروندان به کمک نیروهای امدادی از آتش نجات پیدا کردند که ۳ نفر از آنها مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر نیز دارای سوختگی سطحی شده است.

وی افزود: دلیل وقوع آتش سوزی هنوز مشخص نشده است و پس از انجام تحقیقات لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زاهدان تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی ظرف مدت ۴ دقیقه به محل رسیدند اما متاسفانه برخی از ساکنین ساختمان قبل از اینکه با سامانه  ۱۲۵ تماس بگیرندخودشان تصمیم به خاموش کردن آتش داشتند.

وی افزود: از همه شهروندان تقاضا داریم در صورت آتش سوزی و یا حادثه سریعا موضوع را  به سامانه ۱۲۵ و تلفن ۳۳۲۲۸۸۸۸ این سازمان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن به مشکل رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز