استاندار کرمان:

امام حسین(ع) اصلاح طلبی بود که پرچم مبارزه با فساد را در دوران خود برافراشت

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰:۲۸
کد خبر: ۴۶۴۲۲۵
امام حسین(ع) اصلاح طلبی بود که پرچم مبارزه با فساد را در دوران خود برافراشت
استاندار کرمان یکی از پیام های قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امام حسین(ع) اصلاح طلبی بود که پرچم مبارزه با فساد را در دوران خود برافراشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در دومین جلسه کمیته استانی هماهنگی اربعین حسینی در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان، افزود: برنامه ریزی های خوبی با هماهنگی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این ستاد صورت گرفته تا مردم از این فرصت معنوی استفاده نمایند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، یادآور شد: امام حسین(ع) درس های بسیاری همچون حریت و آزادگی برای بشریت دارد که باید به خوبی برای مردم تبیین شوند.

استاندار کرمان یکی از پیام های قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) اصلاح طلبی بود که پرچم مبارزه با فساد را در دوران خود برافراشت لذا جوانمردی امام حسین(ع) باید در جامعه رواج یابد.

رزم حسینی گفت: فرهنگ غنی عاشورایی با دل و جان مردم قرین شده و موجب گردیده تا نسبت به برگزاری مراسمات و کارهای خودجوش همچون پیاده روی اربعین حسینی اقدام نمایند لذا باید از این فرصت ایجاد شده به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با تاکید براینکه حضور میلیونی مسلمانان سراسر کشور در پیاده روی اربعین حسینی، موج تهدیدات داعش را خنثی کرد، افزود: این حرکتی که در قالب پیاده روی اربعین حسینی شروع شده باید با برنامه ریزی مسئولین ذیربط پایدار بماند که در این راستا صدا و سیما نقش تاثیرگذاری دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز