مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

تسهیل گازرسانی به الموت با دستور وزیر راه و شهرسازی

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۰:۴۸
کد خبر: ۴۶۴۳۲۰
تسهیل گازرسانی به الموت با دستور وزیر راه و شهرسازی
حامد مانی فر از تشکیل تیم های فنی مشترک بین راه و شهرسازی و شرکت گاز برای بررسی راهکارهای موجود جهت تسهیل در امر گازرسانی به منطقه الموت و همچنین صدور مجوزهای مورد نیاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به نگاه ویژه وزیر راه و شهرسازی به پاسداشت حقوق شهروندی و همچنین دستور ایشان مبنی بر لزوم گازرسانی به منطقه الموت جهت ایجاد هر چه بیشتر بسترهای توسعه در این منطقه  تیم های فنی همکاری مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و شرکت گاز تشکیل شد.

مانی فر با تاکید بر صدور مجوزهای لازم به منظور تسهیل در امر گازرسانی به منطقه الموت افزود: تیم فنی همکاری مشترک متشکل از نمایندگان ستادی و اجرایی این اداره کل و شرکت گاز تشکیل و تمامی نقاط مرتبط با انجام گازرسانی را مورد بازدید دقیق و نقطه یابی قرار داده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفتن پروفیل های طولی و عرضی، پستی و بلندی ها، موقعیت جغرافیایی منطقه الموت و همچنین با عنایت به مصوبات کمیسیون حریم راه ها، پس از بازدیدهای صورت گرفته مجوزهای حفاری مورد نیاز از طریق این اداره کل صادر گردیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در پایان ابراز کرد: امیدواریم با این اقدام، گام مهم دیگری در راستای بهبود معیشت ساکنین و توسعه پایدار منطقه الموت برداشته شود.

راه و شهرسازی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز