امروز رخ داد ؛

حضور سر زده دکتر صبحی در اداره کل ورزش و جوانان البرز

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۱:۴۱
کد خبر: ۴۶۴۳۶۸
حضور سر زده دکتر صبحی در اداره کل ورزش و جوانان البرز
مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان بصورت سر زده در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز حضور یافت.

به گزارش برنا  "، طی این حضور دکتر صبحی مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان و جمعی از کارشناسان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

بررسی طرح تدبیر زندگی، جشنواره ملی فیلم کوتاه ازدواج، راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تعالی خانواده، بیمه ازدواج، نحوه همکاری با مراکز علمی و تخصصی و عملکرد هفته ازدواج از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه دکتر صبحی ضمن تاکید بر این که "همه ی تلاش ها باید متمرکز برای ارتقای فعالیت های پیش از ازدواج شامل آموزش های پیش، حین و پس از ازدواج برای تحکیم و تعالی بنیان خانواده باشد" گفت: برنامه های اجرا شده از جمله نمایشگاه، جشنواره های حوزه ازدواج، نرم افزارها و کارگاه های آموزشی، تصاویر و محتوای تولید شده در البرز از کارگاه های الگویی و مناسب می باشد.

وی با اعلام خبر برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه با موضوع ازدواج افزود: به زودی فراخوان این جشنواره به استان ها ارسال می گردد که لازم است با حوزه های هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

در ادامه امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز اظهار کرد: در بحث ازدواج و آموزش های پیش از آن باید به این نکته توجه داشت که قطعا بعضی از ازدواج ها اگر انجام نشود بهتر از آن است که به طلاق منجر شود.

وی با اشاره به این که استان البرز آمادگی لازم برای اجرای طرح های ملی حوزه ازدواج را دارد گفت: ممکن است در ابتدای این آموزش ها آمار ازدواج پائین بیاید ولی در ادامه سبب تحکیم بنیان خانواده ها می گردد.

همچنین قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل نیز خاطر نشان کرد: طرح تدبیر زندگی در راستای اموزش های ملی 75 هزار زوج وزارت ورزش و جوانان می باشد.

وی با تاکید بر این که مسائل مربوط به جوانان می بایست در ستاد ساماندهی امور جوانان و کمیته های تخصصی استان ساماندهی شود، تصریح کرد: ازدواج و تشکیل خانواده یک مسئله چند بعدی است که همه وظایف مرتبط با آن بر عهده ورزش و جوانان نیست و دستگاه های مختلفی در این موضوع دخیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز