مدیرکل امور اقتصادی استاندار خبر داد:

برخورداری ۱۰۱واحد آجرپزی قزوین از تسهیلات سرمایه در گردش

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴:۳۵
کد خبر: ۴۶۴۳۷۳
برخورداری ۱۰۱واحد آجرپزی قزوین از تسهیلات سرمایه در گردش
حسین زکی زاده از برخورداری 101واحد کوره آجرپزی استان قزوین از تسهیلات سرمایه در گردش و دریافت آن توسط این واحدها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسین زکی زاده مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: پس بازدید استاندار قزوین از برخی واحدهای آجرپزی و طرح مشکلات توسط این واحدها با دستور وی مبنی بر رفع مشکل جلسه ای در محل بانک ملی استان تشکیل و در خصوص پرداخت تسهیلات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

زکی زاده افزود: به منظور ایجاد رونق و همچنین فعال سازی کوره های آجرپزی در سطح استان تعداد 101واحد از این کارگاه ها از طریق 22شعبه بانکی تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه باید اطلاعات واحدهای تولیدی آجرپزی استان استخراج و بر اساس فعال، نیمه فعال و تعطیلی آنها تقسیم بندی شود گفت: با جمع بندی اطلاعات می توان در جهت رفع کامل مشکلات این واحدها اقدامات اساسی کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: شهر شال با دارا بودن ده ها و بلکه صدها کوره صنعتی و ملی آجر‌پزی جایگاه خاص و ارزنده ای برای تولید آجر در استان قزوین دارد.

زکی زاده اضافه کرد: وجود ظرفیت های بالای تولید خشت و آجر در شهر شال این شهر را به عنوان الگویی برای تولید، توزیع و پخش آجر‌ در استان و حتی سطح کشور تبدیل کرده است.

نظر شما