رییس کل دادگستری استان اردبیل:

نیروی انتظامی مقتدارانه با فساد مبارزه کند

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۳:۰۹
کد خبر: ۴۶۴۳۹۲
نیروی انتظامی مقتدارانه با فساد مبارزه کند
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: انتظار این است که نیروی انتظامی بیشتر از گذشته در مبارزه با فساد و حفظ بیت المال مقتدارانه عمل کند.

به گزارش برنا،حجت الاسلام محمد علی قاصدی روز یکشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان افزود: نیروی انتظامی باید در مبارزه با مفاسد و مظاهر آن جدی و مقتدرانه برخورد و نسبت به اصلاح وضع موجود و کاهش ضریب مفاسد اجتماعی و اقتصادی بیش از پیش اقدام کند.
وی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی حفاظت از ارزش ها و ایجاد امنیت برای مردم است، بیان کرد: خدمات نیروی انتظامی با تشویق و ترغیب و یا با حقوق و مزایا قابل جبران نیست، این خدمات ماندگار بوده و به عنوان الگو و اسوه خدمات رسانی قابل انتقال به نسل های بعدی است.
حجت الاسلام قاصدی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: همه روزها روز نیروی انتظامی است چرا که پلیس بطور شبانه روزی در خدمات رسانی و تامین امنیت فعال است و جا دارد در این روزها از پرسنل ، کارکنان و فرماندهان انتظامی در بخش های مختلف تشکر شود.
او افزود: دستگاه قضا با تمام توان از اقدامات مقتدرانه و قانونمند نیروی انتظامی حمایت کرده و انتظاردارد نیروی انتظامی از حقوق مردم ، منافع ملی و سرمایه های ارزشی حفاظت و حراست کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز