در شهرستان ملارد کشف شد:

کالای قاچاق ۳۰۰ میلیونی

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۶۴۶۲۲
کالای قاچاق ۳۰۰ میلیونی
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار کالای قاچاق به ارزش 300 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، سرهنگ برزو همتی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و با طرح ایست بازرسی مقطعی ماموران پلیس آگاهی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون تعداد ، 12 دستگاه کمپرسورچینی، 6 کارتن گیریس پمپ ، 3 کارتن روغن کش روتالی، 6 کارتن گرانیت بر،4 کارتن تیغه ام دی اف و 2 کارتن دریل ستونی به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف کردند.

همتی تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر به هویت "الف-پ" دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضائی شد .

فرمانده انتظامی ملارد در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .

 

نظر شما