سردار خانچرلی با تسلیت ایام محرم الحرام گفت:

عزاداری برای امام حسین "ع "،بزرگترین ثروت معنوی و اجتماعی است

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۶۴۶۲۳
عزاداری برای امام حسین ع ،بزرگترین ثروت معنوی و اجتماعی است
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تاثیر ویژه ماه محرم الحرام بر مناسبات اجتماعی مردم گفت: عزاداری برای امام حسین "ع"،یکی از بزرگترین ثروتهای معنوی و اجتماعی مسلمانان است که برمناسبات اجتماعی و در نهایت برجامعه مسلمین اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، سردار خانچرلی با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم الحرام ایام گفت: عاشورا نقطه عطف شجاعت،شکیبایی،ذلت گریزی و ستم ستیزی در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام است،عاشورا مظلومانه ترین و جانگدازترین واقعیت در حیات بشری است که در آن، مبارزه با خودپرستی و خودکامگی با خون نگاشته شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مردم ولایتمدار ودیندار غرب استان تهران،تعصب خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت"ع" داشته و در برپایی عزاداری برای سید و سالار شهیدان، همواره زبانزد همه بوده اند و سال های سال است که با برگزاری آیین ها و اجتماعات پرشور و پرحرارت در سوگ امام حسین"ع" و یارانش بر سر و سینه می زنند و بر وفاداری و عشق و دلدادگی خود به ساحت آن حضرت پای می فشارند.

وی با اشاره به تاثیر ویژه ماه محرم الحرام بر مناسبت اجتماعی مردم گفت:عزاداری امام حسین "ع"،یکی از بزرگترین ثروتهای معنوی و اجتماعی مسلمانان است که بر مناسبات اجتماعی و در نهایت برجامعه مسلمین اثرگذار است.

سردار خانچرلی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت قرن ها، روز به روز، این مراسم پویا و بالنده تر انجام می شود بطوری که این عزاداری ها از آن مردم و به همت آنها انجام و یک حرکت منسجم غیرقابل وصف را در صحنه های مختلف شاهد هستیم و والاترین و ارزشمندترین پیام عاشورا،ایستادن امت اسلامی در برابر یزیدیان زمان همان استکبار جهانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام سوگواری سالار شهیدان،اهمیت و تأثیر برگزاری صحیح مراسم عزاداری امسال را به فال نیک گرفته و عنوان کرد: پیام عاشورا احترام به آزادی و آزادگی است و رسیدن به این هدف عالی و مقدس جز با احترام به حقوق اجتماعی و قانون، نظم و برنامه ریزی و اعتقاد پاک قلبی میسر نخواهد شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران در پایان گفت:نیروی انتظامی با آمادگی صددرصد و اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی سعی خواهد کرد فضای مناسبی را برای حضور پرشور مردم در مراسم های عزاداری ماه محرم بوجود آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز