دکتر جادری در کارگروه تخصصی اشتغال استان:

نیروهای بومی و ماندگار در اولویت اشتغال پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری هرمزگان قرار دارند

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۶۴۶۲۶
نیروهای بومی و ماندگار در اولویت اشتغال پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری هرمزگان قرار دارند
استاندار هرمزگان گفت: اولویت اشتغال در پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری که در استان اجرا می شود باید با نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در  هرمزگان، دکتر جاسم جادری در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با بیان اینکه ظرفیت ها و امکانات این استان در بسیاری موارد از سایر استان ها بیشتر است، عنوان کرد: بر این اساس این کارگروه باید برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان راهکار داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بانک های استان با همکاری مناسب خود کمک بسیاری به اشتغال و رونق تولید در هرمزگان داشته اند و باید با پرداخت تسهیلات فرصت اشتغالزایی را برای مردم استان فراهم کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: براساس اعلام وزارت کار، سال گذشته 700 هزار شغل در کشور ایجاد شد که بخش عمده آن در صنایع خدماتی مولد و کوچک بوده است اما کشور ما ظرفیت خوبی برای هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری در طول 20 سال آینده دارد که این سرمایه گذاری ها می تواند 9 میلیون شغل در کشور ایجاد کند.

جادری خواستار استفاده از نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان در پروژه های در حال اجرا در استان شد و اظهار داشت: اولویت اشتغال در پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری که در استان اجرا می شود باید برای نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان باشد و این سرمایه گذاری ها باید به رفع مشکل بیکاری در استان کمک کند.

وی بر لزوم استفاده از کالا و خدمات درون استان در اجرای پروژه ها تاکید کرد و گفت: با این کار چرخش مالی در بازار ایجاد می شود که موجب رونق اقتصادی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز