با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

مجید نوروزی رییس هیات کونگ فو قزوین شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۸:۰۰
کد خبر: ۴۶۴۸۶۷
مجید نوروزی رییس هیات کونگ فو قزوین شد
مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قزوین برگزار و با رای اعضای مجمع مجید نوروزی برای مدت 4سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قزوین که پیش از ظهر امروز و با حضور رضا حیدری رییس فدراسیون، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین و عباس اعلایی مقدم معاون ورزشی این اداره کل و اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، مجید نوروزی با کسب 14رای برای مدت 4سال آینده سکان هدایت هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قزوین را برعهده گرفت.

نوروزی که پیش از این به عنوان سرپرست در این هیات فعالیت می کرد موفق شد با کسب 14رای از مجموع 17رای ماخوذه ریاست هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قزوین را برعهده بگیرد.

همچنین در این مجمع سه رای ممتنع نیز وجود داشت که توسط اعضای مجمع به صندوق انداخته شده بود.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای قزوین باید پس از دریافت حکم خود از فدراسیون نسبت به انتخاب هیات رییسه مبادرت کند.

مجید نوروزی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قزوین در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد این هیات در مدت سرپرستی خود گفت: کسب مقام دوم کشوری توسط کونگ فو کاران استان، اعزام سبک های مختلف به مسابقات و ارتباط خوب سبک های فعال با هیات از جمله توفیقات کونگ فو قزوین در این مدت بوده است.

نوروزی درباره برنامه های آتی خود هم گفت: نخستین اقدام ما برگزاری جلسه ای برای تعیین ارکان هیات و ابلاغ حکم شهرستان ها و گسترش همکاری ها و افزایش سرانه بیمه ورزشی در این رشته خواهد بود.

وی بحث دانش افزایی مربیان را دیگر محور برنامه های خود اعلام کرد و افزود: در کنار مباحث فنی به اخلاق مداری به عنوان یک مقوله مهم نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

رضا حیدری رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی نیز در خلال این مجمع بیان کرد: جامعه کونگ فو یک خانواده بسیار بزرگی است که علاقه مندان زیادی دارد.

حیدری با انتقاد از عدم سازماندهی این رشته توسط مسوولان گفت: پس از نیم قرن فعالیت بدهی فدراسیون بیش از اعتبار تخصیص یافته به آن و از طرفی هم این فدراسیون 2سال تعطیل بود ولی خوشبختانه اکنون نه تنها هیچ بدهی نداریم بلکه اندوخته ای را هم در اختیار داریم.

وی با اشاره به ارتباط خوب با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ثبت هنرهای رزمی در آینده یا نزدیک در سازمان جهانی خبر داد و اظهار کرد: اولین اقدام ما تغییر نظر مسوولان به کونگ فو بوده است و برگزاری نخستین مجمع آسیایی در کرمانشاه که در فدراسیون آسیایی ثبت شد بیش از پیش کونگ فو را سر زبان ها انداخت.

رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی خاطرنشان کرد: کونگ فو در مسابقات جهانی حضور داشته و نیز دوره های مختلفی را در این فدراسیون برگزار کرده ایم و ماه آینده نیز چندین اعزام بین المللی خواهیم داشت.

حیدری در خاتمه با مطلوب خواندن وضعیت کونگ فو قزوین اذعان کرد: درخواست ما از رییس جدید هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قزوین این است که باتوجه به پتانسیل بالای شهرستان ها نگاه ویژه ای به آنها شود که در این راه فدراسیون هم از هیچ کمکی به این هیات دریغ نخواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز