رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس خبر داد:

برگزاری یازدهمین نشست کتابخوان کودک و نوجوان

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۹:۲۳
کد خبر: ۴۶۵۳۲۴
برگزاری یازدهمین نشست کتابخوان کودک و نوجوان
به همت کتابخانه مرکزی و جوادالائمه (ع) شهرستان قدس یازدهمین نشست کتابخوان کودک و نوجوان در محل نمایشگاه «بانوی آفتاب» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای خانه جوان این شهرستان احضور علاقه مندان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، سیده فهیمه اطهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با اعلام این خبر گفت: به همت سمیه اشتری و مریم ضمیری کتابدار کودک کتابخانه مرکزی و جوادالائمه (ع) شهرستان قدس یازدهمین نشست کتابخوان کودک و نوجوان در محل نمایشگاه «بانوی آفتاب»  به مناسبت هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای خانه جوان با حضور علاقه مندان برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 7 نفر از کودکان و نوجوانان علاقه مند به صورت داوطلب کتاب مورد علاقه خود را معرفی کردند.

وی گفت: کتاب «آفتاب هشتم» نوشته «مهدی وحیدی صدر» ارائه توسط آیناز شهبازی/ این کتاب به بیان زندگی امام رضا (ع) وتمام مسایل و مشکلاتی که برای ایشان به وجود آمده پرداخته است.

کتاب «زهره یه جانماز داشت» نوشته «بهناز بزرگی» ارائه توسط سارا براتی/ دراین کتاب شاعر با زبان شعر وضوه گرفتن را به کودکان آموزش می دهد وبا زبان بسیار ساده و شیرین تمامی شرایط وکارهایی را که برای نماز خواندن لازم است به کودکان آموزش داده و نماز خواندن را بسیار آسان به بچه ها یاد می دهد.

کتاب «14قصه 14معصوم زندگی امام رضا (ع)» نوشته «حسین فتاحی» ارائه توسط مهدیه فلاح زاده/ این کتاب از مجموعه کتاب 14قصه 14معصوم می باشد که درآن زندگی امام رضا (ع) و سختیهایی که ایشان در دوران حیاتشان داشتند و سفرشان به مشهد و... را بیان می کند.

کتاب «برترین زن حضرت فاطمه (س)» نوشته « مهدی مراد حاصل» ارائه توسط فائزه آقازاده/ قصه زندگی حضرت فاطمه (س) رفتار ایشان با فرزندانشان و زندگی ایشان به عنوان همسر حضرت علی (ع) و رفتار ایشان با همسایه ها واینکه ایشان الگوی تمام زنان جهان هستند می پردازند.

کتاب «مسافر بهشت» نوشته «محمد تقی اختیاری» ارائه توسط محدثه سادات پور/ به بیان زندگی حضرت معصومه (س) از زبان پرندگان می پردازد و سفر ایشان از مدینه به سمت مشهد برای دیدار برادرشان روایت می کند.

کتاب « مروارید کویر» نوشته «مهدی وحیدی صدر» ارائه توسط مهدیس براری/ موضوع این کتاب زندگی حضرت معصومه (س) و بیان ویژگی های اخلاقی ایشان و اتفاق هایی که برای ایشان به وجود آمده بود پرداخته است.

کتاب « رضا جان خوش آمدی» نوشته «مجید ملا محمدی» ارائه توسط اسماء همتی تیرآبادی/ درباره تولد زندگی وشهادت امام رضا(ع) می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز