روز گذشته صورت گرفت؛

حضور استاندار در مراسم افتتاح شبستان مسجد بقیه الله الاعظم(عج)

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۴:۱۹
کد خبر: ۴۶۵۸۰۰
حضور استاندار در مراسم افتتاح شبستان مسجد بقیه الله الاعظم(عج)
فریدون همتی در مراسم افتتاح و بهره برداری از شبستان مسجد بقیه الله الاعظم(عج) تهران که با حضور مسوولان برگزار شد حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، شبستان مسجد بقیه الله الاعظم(عج) تهران روز گذشته و در شرایطی  با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از ایلامی های مقیم تهران افتتاح و به بهره برداری رسید که فریدون همتی استاندار قزوین نیز در این مراسم دیده می شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح شبستان مسجد بقیه الله الاعظم و 170مسجد و مراکز فرهنگی مذهبی که به طور همزمان در سراسر کشور افتتاح و به بهره برداری رسید اظهار کرد: هدف ستاد اجرایی این پروژه ها گوش دادن به فرمان حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب مبنی بر رفع محرومیت از همه نقاط کشور است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به حدیث «اگر کسی مسجدی بسازد به اندازه لانه یک پرنده، خداوند در مقابل یک خانه در بهشت برای او می سازد» تصریح کرد: اولین بنایی که در دنیا به وجود آمد مسجد بود و از طرفی هم طی سال های گذشته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون این ستاد 700مرکز فرهنگی و مذهبی شامل مسجد، حسینیه، خانه‌ عالم، حوزه‌ علمیه و دارالقرآن را در مناطق محروم کشور به بهره برداری رسانده و یا آماده‌ افتتاح کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز