نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

ولایت و امامت خط قرمز نیروی انتظامی است

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۰:۲۳
کد خبر: ۴۶۵۸۳۱
ولایت و امامت خط قرمز نیروی انتظامی است
آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: ولایت و امامت به عنوان یک اصل مهم خط قرمز نیروی انتظامی در اعمال قانون و برخورد با متخلفان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار با سردار مهدی محمودی فرمانده و جمعی از مسوولان انتظامی استان  قزوین که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی باید همواره قیام کننده خدایی باشند و با در نظر گرفتن امامت و ولایت به عنوان خط قرمز خود ضمن برخورد با مجرمان و متخلفان و رعایت حدود الهی، عدالت را برپا داشته و کرامت انسان ها را حفظ کنند.

آیت الله عابدینی خطاب به کارکنان ناجا بیان کرد: فعالیت های شما حرکتی الهی است و این تبریک ها عنایات و برکات خداوند را برای شما به همراه دارد چرا که حرکت بدون برکت به منزله بدن بدون قلب است.

وی با اشاره به آیه8 سوره مائده که شعار نیروی انتظامی نیز به آن مزین است افزود: برکت و فزونی در کارها با صبر و ایمان به دست می آید بنابراین کارکنان ناجا باید این امر را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: از آنجاییکه دغدغه همه ما تقوا است تمامی اعمال و حتی خشم و مهربانی ما باید برای رضای خدا باشد چراکه با رسیدن به عدالت به تقوا نزدیک می شویم.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: فرمانده انتظامی استان ولایت و امامت را خط قرمز خود می داند که این امر نشان دهنده قائل بودن سردار محمودی به امامت و مهم تر از آن داشتن محور در زندگی و فرماندهی وی  را می رساند و شایسته است که همه مسوولان به محور امام و رهبری تمسک و اعتقاد داشته باشند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به تشریح قضیه بیعت نکردن امام حسین(ع) با یزید پرداخت و بیان کرد: امام حسین علیه السلام با گفتن «مثل من با مثل تو بیعت نمی کند»، تا قیام قیامت خط دین و ولایت را مشخص کرد.

امام جمعه قزوین خاطر نشان کرد: فرمانده و مجموعه انتظامی استان قزوین ولایت محور، هوشمند و با بصیرت است و ما به داشتن چنین نیروی مقتدری در استان افتخار و دعا می کنیم که خداوند به کار آنها برکت دهد.

سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این دیدار به تشریح عملکرد پلیس در استان پرداخت و عنوان کرد: نیروی انتظامی در هفته ناجا سعی در یادآوری اهمیت امنیت و فراخواندن مردم به اهتمام در تولید و حفظ امنیت دارد.

سردار محمودی افزود: دیدار نماینده ولی فقیه برای ما همانند دیدار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و این امر باعث دلگرمی همه همکاران و افراد ولایتمدار است.

وی ادامه داد: مدال افتخار ما سرباز کوچک ولایت بودن و در صورت کسب لیاقت و شایستگی سربازی حضرت امام زمان(عج) است و از طرفی هم فصل الخطاب ما دستور فرمانده ناجا که مطیع مقام عظمای ولایت است می باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین این استان را کمربند امنیتی پایتخت و حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی استان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در همایش فرماندهان ناجا با شعار "علیرغم اینکه عده ای راضی یا منتقد انجام وظیفه ما باشند وظیفه ما عمل به صلاح مملکت است" حرکت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز