معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد:

ثبت نام۵۵۹ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۰:۲۰
کد خبر: ۴۶۵۹۷۰
ثبت نام۵۵۹ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قزوین
دکتر پرویز پدیسار از ثبت نام 559دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین جهت ترم جدید تحصیلی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر پرویز پدیسار معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام این خبر گفت: در سال تحصیلی جدید مطابق آمار ارائه شده از سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش وزارت بهداشت تعداد 624دانشجو به عنوان دانشجوی ورودی جدید در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین پذیرفته شده اند که البته تاکنون 559تن از آنان به صورت حضوری در این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

دکتر پدیسار ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین در آغاز سال تحصیلی 96–1395 پذیرای 85دانشجوی پزشکی و 35دانشجوی دندانپزشکی در مقطع دکترا و 273دانشجو در مقطع کارشناسی خواهد بود.

وی همچنین به آمار دانشجویان ورودی جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه هم اشاره و اظهار کرد: 34دانشجو در رشته های مختلف تخصص پزشکی، 12دانشجو در رشته های مختلف تخصص دندانپزشکی و 124دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از امسال در دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشغول به تحصیل خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین با راه اندازی دوره فلوشیب خواب کودکان برای اولین بار در کشور یک دانشجوی جدید در این رشته خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز