آمادگی آرامگاه فردوسی برای اجرای برنامه های رویداد مشهد ۲۰۱۷

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۲:۳۴
کد خبر: ۴۶۵۹۸۷
آمادگی آرامگاه فردوسی برای اجرای برنامه های رویداد مشهد ۲۰۱۷
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از آمادگی مجموعه آرامگاه فردوسی برای اجرای برنامه های مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلامی در سال 2017 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین زارع صفت در جمع خبرنگاران گزارش داد: مجموعه تاریخی و فرهنگی آرامگاه فردوسی یکی از مراکز فرهنگی مهم و تاثیرگذار در خراسان رضوی است.

وی افزود: بر این اساس باید برای اجرایی شدن برنامه های رویداد مشهد 2017 این مجموعه آمادگی کامل را ایجاد کند که در این زمینه به خوبی عمل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: ساماندهی مجموعه هارونیه و راه اندازی خانه صنایع دستی از اولویتهای پایگاه میراث فرهنگی، منظر تاریخی توس است.

وی همچنین خواستار پیش بینی و انجام اقدامات فرهنگی با هدف افزایش بازدیدکننده و ماندگاری بیشتر گردشگران در آرامگاه فردوسی شد.

زارع صفت گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در اولویت این مجموعه فرهنگی و تاریخی قرار گرفته است.

وی افزود: ایجاد کارگاههای زنده صنایع دستی، چاپ و انتشار محصولات فرهنگی، راه اندازی سامانه بلیط الکترونیکی، شناسایی مخاطبان جدید، تابلوهای اطلاع رسانی در طول مسیر بلوار شاهنامه و ارتباط تنگاتنگ با رسانه های ارتباطی به عنوان برنامه های مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی برای رویداد مشهد 2017 اجرا می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز