در دیدار تاج با استاندار؛

تلاش برای حمایت بیشتر از فوتبال خراسان شمالی

۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۸:۱۹
کد خبر: ۴۶۶۵۴۵
تلاش برای حمایت بیشتر از فوتبال خراسان شمالی
رییس فدراسیون فوتبال کشور در دیدار با استاندار خراسان شمالی بر حمایت بیشتر از فوتبال این استان تاکید و درباره بهبود وضعیت فوتبال خراسان شمالی با استاندار گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رییس فدراسیون فوتبال کشور صبح چهارشنبه با استاندار خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرد و خواستار حمایت بیشتر از فوتبال این استان بویژه از سوی صنایع بزرگ استان شد.

استاندار خراسان شمالی در این دیدار به کارشناسی مدیران ورزشی برای استعدادیابی شهروندان این استان در رشته های ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: نیازمند بررسی برای تعیین استعداد غالب شهروندان این استان در رشته های ورزشی هستیم تا یک رشته ورزشی را به عنوان برند ورزشی استان مورد حمایت بیشتری قرار دهیم و برای شکوفایی آن تلاش کنیم.

محمد رضا صالحی منابع مالی و درآمدی خراسان شمالی را نسبت به دیگر استان های کشور در سطح پایین تری عنوان کرد و خواستار جذب اعتبارات بیشتر از منابع ملی برای حمایت از ورزش این استان بویژه فوتبال استان شد.

استاندار در گفتگو با رییس فدراسیون فوتبال کشور و رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی مسایل و مشکلات فوتبال این استان از جمله وضعیت استادیوم فوتبال تختی را بررسی کرد.

مهدی تاج در این دیدار ضمن اشاره به وضعیت مناسب نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته سه اظهار داشت: خراسان شمالی هم اکنون یک نماینده در لیگ دسته یک دارد که می تواند با موفقیت در سه بازی آینده اش به لیگ دسته دو صعود کند و این به راحتی برای این تیم قابل انجام است.

وی با بیان اینکه بیشتر مدیران استان حتی بخش های خصوصی برای حماین از تیم ها هیئت های ورزشی نگاهشان به مقام عالی دولت در استان است و استاندار نقش اساسی در تصمیم آن ها برای حمایت از ورزش استان دارد اظهار داشت: فوتبالیست های خراسان شمالی سهم بالایی در فوتبال کشور دارند که حضور بهادری در تیم ملی فوتسال و پهلوان در دوب آهن نمونه ای از آن هاست و فوتبال این استان با کمی حمایت می تواند موفقیت های چشمگیری در سطح کشور داشته باشد.

تاج به مخاطبان بالای فوتبال در دنیا و کشور نیز اشاره کرد و با یادآوری اینکه 91 درصد اخبار همه رسانه های خبری و تلویزیونی پیرامون این رشته ورزشی است افزود: رصد افکار عمومی از طریق فوتبال قابل پیگیری است و اقبال عمومی در همه استان های کشور ما نیز مانند دیگر کشورها رو به فوتبال است.

تاج که به همراه معاون ساماندهی امور جوانان سازمان ورزش و جوانان استان، دو تن از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال و رییس هیئت فوتبال استان های لرستان و خوزستان و همچنین مدیرکل امور استان های فدراسیون فوتبال کشور در دفتر استاندار حضور یافت، جعفرزاده را به عنوان رییس جدید هیئت فوتبال استان خراسان شمالی به استاندار این استان معرفی کرد.

 

 

 

 

نظر شما