امام جمعه نهاوند:

آمریکا از رودرویی با ایران اسلامی دچار عجز و ناامیدی شده است

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۵:۳۵
کد خبر: ۴۶۶۶۷۴
آمریکا از رودرویی با ایران اسلامی دچار عجز و ناامیدی شده است
عباسعلی مغیثی نیا گفت: آمریکا که از رودرویی با ایران اسلامی دچار عجز و ناامیدی شده در صدد است با تجهیز داعش و ایجاد جنگ فرقه ای توان مسلمانان را در منطقه ضعیف و امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، امام جمعه نهاوند گفت: اگر آمریکا از توان و قدرت ایران در هراس نبود تاکنون این کشور را مورد تهاجم قرار داده بود اما قدرت بازدارندگی ایران باعث شده تا نظام سلطه قدرت جسارت و تجاوز به این آب و خاک را نداشته باشد.

وی افزود: تا زمانی که این دشمنان وجود دارند ساده نگری است که بگوییم نباید خودمان را تجهیز به موشک کنیم.

عباسعلی مغیثی نیا با اشاره به نقش رژیم صهیونیست و آل سعود در بر هم زدن امنیت منطقه گفت: تا زمانی که این دشمنان در منطقه امنیت و آرامش را سلب کرده اند باید هوشیار باشیم .

وی افزود: آمریکا که از رودرویی با ایران اسلامی دچار عجز و ناامیدی شده در صدد است با تجهیز داعش و ایجاد جنگ فرقه ای توان مسلمانان را در منطقه ضعیف و امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کند .

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همیشه با ظلم و جنایت دستش به خون مظلومان آلوده است افزود: بدعهدی ،دروغگویی و نفاق آنان بر کسی پوشیده نیست اما هنوز عده ای باور نمی کنند که آمریکا عهدشکن و خبیث است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزاداریهای عاشورا گفت: عزاداریها در ماه محرم باید هدفمند باشد به گونه ای که مردم از این طریق با مسائل دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام مغیثی نیا افزود: واقعه عاشورا حادثه ای به عظمت همه تاریخ بشریت است و حماسه ای جاویدان و انقلاب بزرگی است که بر ابعاد گوناگون زندگی بشر اثرگذار است.

وی بر عزاداری توام با معرفت تاکید کرد و افزود: تنها سینه زنی و عزاداری برای امام حسین (ع) کافی نیست چراکه مردم باید بدانند آن امام برای چه چیزی قیام کرد لذا در این زمینه باید معرفت لازم را پیدا کرده و بدانند که شمر و یزید زمانه آنان چه کسی است.

حجت الاسلام مغیثی نیا با بیان اینکه امروز اولویت کار مداحان و روحانیان ترویج و نشر مفاهیم دینی و واجبات الهی است گفت: آمریکا و اسرائیل و دشمنان نظام و اسلام می خواهند مردم را از انجام واجبات و سفارش های معصومین بازدارند تا جامعه به سمت مادی گری پیش رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز