خرم آباد در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان گفت:

استمرار در برگزاری نمایشگاه کتاب یک شاخص است

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۶۶۹۳۳
استمرار در برگزاری نمایشگاه کتاب یک شاخص است
فرماندار خرم آباد در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان ، مهمترین شاخصه ی این نمایشگاه را استمرار برگزاری آن در دولت تدبیر و امید دانست .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ، حبیب اله خجسته پور در بیان مهمترین شاخصه های این رویداد فرهنگی ، گفت : استمرار برگزاری این نمایشگاه در سه سال گذشته ، جانمایی مناسب و غرفه آرایی زیبا به همراه تعداد ناشرین و تنوع عناوین مهمترین شاخص های دهمین نمایشگاه کتاب استان است .  

وی برگزاری این رویداد را در راستای تغییر رفتار جامعه موثر ارزیابی کرد و گفت : اولین تاثیر این نمایشگاه در سطح جامعه ، ایجاد شور و انگیزه برای مطالعه در بین جوانان و نوجوانان است که همین شور و انگیزه موجب تغییر رفتار و سوق یافتن جامعه به سمت کتابخوانی می شود.

خجسته پور افزود : گرچه تاثیر گذاری و ماندگاری مطالعه ی کتاب بسیار بیشتر از فضای مجازی است اما نباید این دو را مقابل هم قرار داد زیرا در هر صورت،فضای مجازی نیز حاوی اطلاعات و آگاهی های مفیدی است بلکه باید با برگزاری رویداد های مانند نمایشگاه کتاب زمینه های تمایل به کتابخوانی در جامعه را  بیشتر کرد .

فرماندار خرم آباد در خصوص توسعه ی فضاهای کتابخانه ای در این شهرستان ، گفت : اصلی ترین پروژه ای که در این خصوص باید به آن اشاره کرد کتابخانه ی مرکزی خرم آباد است که تلاش داریم تا پایان سال ٩٦ به بهره برداری برسد ، یک کتابخانه ی دیگر نیز با مشارکت شهرداری احداث خواهد شد که مراحل اولیه ی آن در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز