جایزه ویژه مرکز آمار ایران به ۲۰ مدرسه در آذربایجان غربی

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۰:۳۵
کد خبر: ۴۶۶۹۴۳
جایزه ویژه مرکز آمار ایران به ۲۰ مدرسه در آذربایجان غربی
رییس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی از اختصاص جوایز ویژه مرکز آمار ایران به 20 مدرسه ای که بیشترین همکاری را در استان با طرح سرشماری اینترنتی داشته اند، خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  ناصر حضرتی با بیان این خبر افزود: به منظور تشویق و ترغیب مدیران مدارس، مرکز آمار ایران 20 جایزه 10 میلیون ریالی برای مدارس فعال استان که در سرشماری اینترنتی بیشترین مشارکت را داشته اند، در نظر گرفته که بعد از انتخاب به حساب مدارس واریز خواهد شد.

وی با اشاره به ملاک های مورد نظر جهت ارزیابی، گفت: تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی مستقیم مانند توزیع کارت همیار سرشماری، اطلاعیه خانوار، طرح در جلسات اولیای دانش آموزان و...، فراهم کردن امکانات برای ثبت نام خانوارهای دانش آموزان در سرشماری اینترنتی و سایر طرح های ابتکاری از ملاک های ارزیابی مدیران و مدارس برتر خواهد بود.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان اظهار کرد: بی شک نقش مدارس در اطلاع رسانی و ترغیب خانوارها به مشارکت در سرشماری اینترنتی بر کسی پوشیده نیست و در این بین مدیران و کادر مدارس نقش بسیار مؤثری ایفا می کنند.

اختصاص 200 جایزه به دانش آموزان استان

حضرتی ادامه داد: همچنین در راستای تشویق دانش آموزان و اولیای آنها به شرکت در سرشماری اینترنتی، 200 جایزه برای دانش آموزان استان پیش بینی شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان اظهار کرد: دانش آموزان بعد از ثبت نام خانواده شان در سرشماری اینترنتی، کد رهگیری صادر شده را به همراه مشخصات کامل خود به مدیران مدارس تحویل می دهند و در پایان به قید قرعه به 200 نفر جوایزی تعلق می گیرد.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان در پایان اظهار امیدواری کرد که نتایج حاصل از سرشماری، زمینه های لازم را برای برنامه ریزی جهت توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه استان فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز