مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران:

فضای مطالعاتی در هر شهر با حضور مدیران ساماندهی می شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۷:۵۲:۲۰
کد خبر: ۴۶۷۱۶۹
فضای مطالعاتی در هر شهر با حضور مدیران ساماندهی می شود
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران گفت: فضای مطالعاتی در هر شهر با حضور مدیران آن شهرستان ساماندهی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ آرزو ولی پور در دیدار با روسای ادارات، مسئولین کتابخانه ها و برخی از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان های، بهشهر و گلوگاه، اظهار داشت: کتابداران در مخزن دانایی با کتاب سروکار دارند و به دنبال انتقال ارزش های الهی و انسانی به نسل های بعدی هستند و از این حیث رسالت سنگینی به دوش دارند.

وی در تبیین منزلت کتابداران به سه ویژگی اشاره کرد و گفت: منزلت کتابدار یعنی اینکه جامعه بداند کتابدار یک نیروی متخصص است، در بین اهل علم و فرهنگ منزوی نیست و برای مردم حرف نو و اثربخشی برای گفتن دارد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: توجه به روحیات، منزلت و معیشت کتابداران در اولویت کاری این دوره خواهد بود و برای توانمندسازی و کسب منزلت کتابداران دوره های آموزشی برگزار خواهیم کرد تا در کنار ویژگی های ذاتی، به توانمندی های اکتسابی نیز توجه نمائیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دیدارهایی که در این مدت با کتابداران داشته، انرژی مثبت فراوانی به دست آورده، اذعان داشت: با همدلی و صمیمیتی که بین همکاران مشاهده نموده ام امیدوارم که اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه شعارزدگی، غلو و حرف های کلیشه ای در چارچوب مدیریت خود، گفت: باید به یکدیگر کمک کنیم تا به اهداف مان برسیم و فضای مطالعاتی در هر شهر را با حضور مقتدرانه مدیرانمان در شهرستان ها سامان دهیم.

ولی پور همه همکاران خود را مشاور طرح ها و ایده های جدید خواند و اظهار داشت: ضمن حمایت تمام قد از همه همکاران در جای جای استان، از همه مسئولین استانی و شهرستانی نیز خواهم خواست تا نگاه ویژه ای به کتابخانه های عمومی و کتابداران داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران، در پایان یادآور شد: انتظار ویژه ای از همکاران به مناسبت روز جهانی کودک دارد و منتظر دریافت گزارش های خوب  این مناسبت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز