فرماندار بندرعباس:

اساس برنامه ریزی در کشورآمار و اطلاعات صحیح است

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۱۸۴
اساس برنامه ریزی در کشورآمار و اطلاعات صحیح است
احمد پویافر فرماندار با حضور در نماز جمعه پیش از خطبه امام جمعه محترم سخنانی را در خصوص سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری مطرح کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، احمد پویافر فرماندار با حضور در نماز جمعه پیش از خطبه امام جمعه محترم سخنانی را در خصوص سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری مطرح کردند.

فرماندار بندرعباس در شروع سخنان خود ضمن تسلیت شهادت حضرت ابا عبدلله الحسین و گرامیداشت سالروز نیروی دریایی سپاه اسلامی گفت:سرشماری نفوس و مسکن سال جاری از 3 مهر شروع شده  و تا 24 مهر ادامه خواهد داشت و از 25 مهر تا 25 آبان ماه بصورت حضوری این طرح ملی در سراسر میهن اسلامی ایران اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با ذکر این موضوع که مقام معظم رهبری  در دیداری که با مسئولین مرکز آمار ایران داشته اند فرمودند: هرچه سرشماری دقیق تر و صحیح انجام گیرد، برنامه ها صحیح تر و درست تر خواهد بود بنابراین همه مردم در امر سرشماری مشارکت نمایند.

احمد پویافر افزود:اساس برنامه ریزی در کشورآمار و اطلاعات صحیح است در کشور اسلامی ما تا قبل از سال 1390 هر 10 سال سرشماری انجام می گرفت که با تغییر قانون هر 5 سال یکبار صورت می گیرد.

رئیس ستادسرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان بندرعباس عنوان کرد:تا به امروز قریب به 61 هزار خانوار در استان هرمزگان ثبت نام کرده اند و رتبه استان در سطح کشور رتبه پنجم می باشد، همچنین شهرستان بندرعباس شانزده هزار خانوارکار ثبت نام را انجام داده اند.

وی در پایان تاکید کرد: زمان زیادی تا پایان ثبت نام اینترنتی باقی نمانده و تمام سعی و تلاش براین است تعداد سرشماری اینترنتی افزایش پیدا کند زیرا صحت و دقت در ثبت نام اینترنتی از اطمینان بیشتری برخوردار می باشد و کمک بیشتری به این طرح خواهد کرد.

نظر شما