امر به معروف جناحی نشود

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۰:۲۵
کد خبر: ۴۶۷۴۴۴
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مفسدان اقتصادی را باید از خود دور کنیم و نباید از آن‌ها دفاع شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه بسیار بالایی دارد که اگر جناحی شود به آن ظلم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام محمدباقر عبادی امروز (18 مهرماه) در شورای اداری شهرستان بیرجند با بیان اینکه امام حسین (ع) برای همه مردم و جهان الگو و اسوه است، اظهار کرد: در دنیا هیچ مکتب و حماسه‌ای دارای الگوهایی این گونه غنی و جامع وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین و تاثیرگذارترین نوع تربیتی ارائه الگوهای مناسب است، افزود: گریه کردن برای اهل بیت (ع) بسیار ارزشمند است، اما کافی نیست بلکه باید از آن‌ها الگوگیری کنیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سبک زندگی حسینی باید بین مردم و مسئولان رواج پیدا کند، گفت: بر اساس روایات موجود اگر به امر به معروف و نهی از منکر که از فلسفه‌های قیام امام حسین (ع) است توجه نشود اشرار بر مردم مسلط می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف تنها بخش کوچکی از امر به معروف و نهی از منکر است، بیان کرد: عمده نگاه امر به معروف و نهی از منکر به عرصه سیاسی و کسانی است که قدرت‌ها را در دست می‌گیرند، لذا نباید از دیگر مسائل غافل شویم و خود را تنها درگیر مسئله حجاب و عفاف کنیم.

عبادی با بیان اینکه بزرگترین تهدید انقلاب فساد سیستماتیک یا فساد کارگزاران است، تصریح کرد: تنها راهکار مبارزه با این فساد امر به معروف و نهی از منکر است که اگر در این زمینه کوتاهی کنیم مفسدین بر ما مسلط خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تمام گرایش‌های سیاسی کشور در راستای مبارزه با فساد باید کمر همت ببندند، عنوان کرد: ترک امر به معروف و نهی از منکر خطری جدی برای کشور در پی خواهد داشت.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مفسدان اقتصادی را باید از خود دور کنیم و نباید از آن‌ها دفاع شود، افزود: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه بسیار بالایی دارد که اگر جناحی شود به آن ظلم شده است.

وی با اشاره به اینکه رودربایستی‌ها در کشور باید برداشته شود، گفت: خطر سیستماتیک در کشور از خطر آمریکا بسیار بیشتر است چراکه اگر محکم بایستیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

عبادی با بیان اینکه زمانی که فساد اقتصادی جامعه را فراگیرد مردم از اسلام و جامعه نیز فاصله می‌گیرند، بیان داشت: مفسدان اقتصادی و سیاسی نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان کشوری نیز نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارند، خاطرنشان کرد: مسئولین کشوری نباید توقع داشته باشند مسئولین استانی نسبت به کوتاهی‌ها سکوت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز