با موضوع سرمایه گذاری در زمینه انرژی های نو صورت گرفت؛

دیدار سرمایه گذار ترکیه ای با استاندار قزوین

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۵:۳۸
کد خبر: ۴۶۷۵۵۰
دیدار سرمایه گذار ترکیه ای با استاندار قزوین
با هدف سرمایه گذاری در حوزه صنعت باد و احداث نیروگاه تولید پراکنده برق شهری CHP، سرمایه گذار ترکیه ای با فریدون همتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین ضمن دیدار و گفت و گو با یونس امره پینار باشی سرمایه گذار ترکیه ای بیان کرد: ایران و ترکیه دو کشور برادر و همسایه با اشتراکات فراوان دینی و فرهنگی بوده و همچنین استان قزوین و مردم این استان نیز نسبت به همسایه های خود بویژه ترکیه احترام خاصی قائل هستند.

همتی اظهار کرد: قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مواصلاتی از جایگاه و موقعیت خوب و مناسبی برخوردار است بنابراین از لحاظ فراهم کردن زمینه های همکاری برای سرمایه گذاران این کشور آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: از هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه انرژی های پاک حمایت کرده و دستگاه های اداری نیز حامی سرمایه گذاران و در کنار آنان هستند.

نماینده عالی دولت در قزوین خطاب به مدیران گفت: برای جذب سرمایه گذاران باید روند مذاکرات و امور در ادارات به سرعت انجام و مشکلات بر سر راه سرمایه گذاران شناسایی شده تا با یک اقدام عملیاتی موانعی که در راه توسعه و پیشرفت استان می باشد را برطرف کرد.

در ادامه یونس امره پینار باشی مهندس ماشین آلات صنعتی و سرمایه گذار حوزه انرژی های نو در کشور ترکیه گفت: احداث نیروگاه تولید پراکنده برق شهریCHP100مگاواتی با سرمایه گذاری حدود 50میلیون یورو یکی از اهداف شرکت ماست که این سرمایه گذاری به اشتغالزایی و جذب نیروی انسانی 50نفر منجر خواهد شد.

یونس امره پینار باشی ادامه داد: از دیگر سرمایه گذاری های این شرکت در استان قزوین احداث دو نیروگاه 50مگاواتی بادی است که با توجه به کارشناسی های انجام شده در حدود 120میلیون یورو اعتبار نیاز دارد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از دستگاه های مرتبط با این طرح خواستار تسریع در روند امور اداری شد و گفت: برای عملیاتی کردن طرح ها نیاز به سرعت بخشیدن در امور است که در این راستا از همکاری هایی که تا به امروز با ما شده سپاسگزاریم.

استانداری2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز