رییس هیات جودو کوراش خراسان رضوی عنوان کرد ؛

شروع مقتدرانه جودوکاران نوجوان خراسان رضوی در لیگ کشور

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۶۷۵۷۲
شروع مقتدرانه جودوکاران نوجوان خراسان رضوی در لیگ کشور
رییس هیات جودو کوراش خراسان رضوی از کسب سه پیروزی ارزشمند توسط نمایندگان جودو استان در لیگ نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین محمودی با بیان این خبر گفت: هفته اول ششمین دوره لیگ نوجوانان کشور با عنوان آینده سازان المپیک با حضور 12 تیم از استانهای مختلف در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور تیم جودو نوجوانان نیروی مقاومت خراسان رضوی در این لیگ، افزود: نماینده استان با نمایشی مقتدرانه  در گروه ب این مسابقات به ترتیب با نتایج 9 بر صفر تیم هیات جودو خراسان شمالی، 8 بریک ملوان هرمزگان و 6 بر 3 برق تهران را از پیش رو برداشت و با 9امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به تیم شهرداری ساوه در رده دوم جدول این گروه قرار گرفت.

رییس هیات جودو کوراش خراسان رضوی با بیان اینکه هفته دوم رقابتهای لیگ جودو 14 آبان ماه برگزار می شود، ادامه داد: این تیم که با سرمربیگری مهدی وحدتی راهی برای این رقابتها مهیا شده است با شناسایی و پرورش جودوکاران با استعداد بومی استان، سال گذشته نیز عنوان سومی لیگ کشور را کسب بدست آورده است.

وی که در پایان هفته گذشته به عنوان داور در رقابتهای جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان حضور داشت، در خصوص   دیدارهای نماینده سنگین وزن استان در این جام، بیان کرد: جعفر پهلوانی جودوکار جوان و آتیه دار مشهدی در این مسابقات با پشت سرگذاشتن حریفانش در دور سوم با ناداوری به حریف تاجیک خود باخت و از مسابقات کنار رفت.

محمودی خاطر نشان کرد: دراین رقابتها که از سطح کیفی بالایی برخوردار جودوکاران سنگین وزن 16 کشور جهان حضور داشتند که پایان نمایندگان،  اوکران، کوبا و ازبکستان به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز