رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل :

ثبت‌نام اینترنتی ۱۰۴ هزار اردبیلی در سرشماری نفوس و مسکن اردبیل

۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۰:۱۳
کد خبر: ۴۶۷۶۷۴
ثبت‌نام  اینترنتی ۱۰۴ هزار اردبیلی در سرشماری نفوس و مسکن اردبیل
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: تاکنون ۱۰۴ هزار نفر در استان در سرشماری نفوس و مسکن اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش برنا، داود شایقی در جلسه بررسی میزان ثبت‌نام اینترنتی مردم در سرشماری نفوس و مسکن اردبیل اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن هر ده سال یک بار در کشور اجرا می‌شود تا بتوانیم با جمع‌آوری اطلاعات دقیق و مورد نیاز عملیات عمران و آبادانی کشور را هموار سازیم.

وی افزود: سرشماری نفوس و مسکن سال 95 تا 25 آبان ‌ماه ادامه دارد و 25 مهر ماه پایان ثبت‌نام اینترنتی خواهد بود که افراد شرکت‌کننده به صورت اینترنتی تاکنون به 104 هزار نفر رسیده و امیدواریم تا پایان ثبت‌نام اینترنتی این آمار افزایش یابد و تعداد شرکت‌کنندگان به صورت اینترنتی بیش‌تر از سایر ثبت‌نام کنندگان باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: پس از 24 آبان ماه ماموران سرشماری با حضور در درب منازل به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خواهند پرداخت که انتظار می‌رود در این زمینه عموم مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و با همکاری‌های همه‌جانبه به تکمیل اطلاعات مورد نیاز بپردازند.

شایقی بیان کرد: وظیفه آن دسته از افرادی که به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند ارائه کدرهگیری مربوطه است که در زمان ثبت‌نام دریافت نموده‌اند و باید در زمان مراجعه ماموران سرشماری به آنها تحویل داده شود.

وی اظهار کرد: پس از پایان ثبت‌نام سرشماری نفوس و مسکن یک فرجه کوچکی در اختیار افرادی گذاشته می‌شود که تحت هر شرایطی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند که این افراد می‌توانند به وسیله تلفن اطلاعات مورد نیاز را به ماموران سرشماری ارائه ‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز