معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

شهرک صنعتی کاسپین پایگاه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی شده است

۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۵:۱۰
کد خبر: ۴۶۷۹۸۷
شهرک صنعتی کاسپین پایگاه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی شده است
ایوب رحیمی گفت: باتوجه به سرمایه گذاری های داخلی و خارجی اخیر در شهرک صنعتی کاسپین می توان گفت این شهرک امروزه به پایگاهی در این زمینه تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در همایش تجلیل از آتش نشانان و مراسم مانور آتش نشانی در شهرک صنعتی کاسپین اظهار کرد: فراهم شدن زمینه حضور سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی استان مخصوصا شهرک صنعتی کاسپین در طول چند ماه اخیر این شهرک را به پایگاه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی تبدیل کرده که این امر نشان از رونق کسب و کار و آینده روشن ایران اسلامی در این عرصه دارد.

رحیمی افزود: عزاداری مردم در ماه محرم نشانگر شناخت مردم از راه و سیره امام حسین‌(ع) است و قیام عاشورا دستاوردهای مهم و مختلفی را به همراه داشته که نمونه بارز آن پیروزی انقلاب اسلامی است که امروز با الگوگیری از پیام عاشورا، توانسته ایم به مسیر آزادگی، رهایی از ظلم و زندگی در آرامش ادامه دهیم.

وی ادامه داد: موفقیت دولت در عرصه های مختلف را می توان در امنیت داخلی، توسعه روابط خارجی و جذب سرمایه گذار مشاهده کرد که این موفقیت ها باید تداوم داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از مهم ترین ظرفیت های استان قزوین، وجود شهرکها و نواحی صنعتی پراکنده در سطح استان علی الخصوص شهرک صنعتی کاسپین است چراکه این شهرک توانسته در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از کشورهای کانادا، ترکیه، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا و سایر مناطق جهان موفق تر عمل کند.

رحیمی در ادامه سخنان خود شغل و حرفه آتش نشانی را یکی از مهم ترین و ارزشمندترین شغل ها دانست و افزود: آتش نشانی شغلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از طرفی هم توجه به آموزش نیروهای توانمند و ارتقای دانش و استفاده از نیروهای متخصص در آتش نشانی سرعت عمل در کار را افزایش می دهد.

در این مراسم حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز اظهار کرد: کلیه واحدهای فعال صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی از خدمات آتش نشانی و ایمنی برخوردار بوده که هم اکنون شش ایستگاه آتش نشانی فعال مجهز به هشت خودروی آتش نشانی در این شهرکها و نواحی مشغول به فعالیت هستند که بزودی ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی دانسفهان نیز راه اندازی می شود.

خانپور افزود: در یکسال گذشته یک هزار و 750نفر - ساعت دوره های آموزشی پیشگیری از حریق، اطفای حریق و کمک های اولیه برگزار و 134مورد عملیات مانور آتش نشانی اطفا در شهرکهای صنعتی استان انجام شده است.

گفتنی است در حاشیه این مراسم ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین به همراه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از سه واحد و طرح صنعتی پویش پارت سیمین تولید کننده قطعات خودرو و یراق آلات درب و پنجره، شرکت ارمغان پونک تولیدکننده فرش و قالیچه و طرح صنعتی در مرحله ساخت سلامت بزرگمهر واقع در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

شهرک های صنعتی1

نظر شما