رییس صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد:

رفع محدویت در پرداخت اعتبارات مستقیم

۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۶:۳۱
کد خبر: ۴۶۸۰۲۱
رفع محدویت در پرداخت اعتبارات مستقیم
علی پرزحمت از رفع محدویت در پرداخت اعتبارات مستقیم به واحدهای صنعتی حائز شرایط در پی سفر دولت به قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی پرزحمت رییس صنعت، معدن و تجارت قزوین در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال این سازمان که با حضور معاونین و روسای ادارات شهرستان ها در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: با نمایان شدن برکات و آثار سفر ریاست محترم جمهور در صنعت استان قزوین رفع محدویت در پرداخت اعتبارات مستقیم به واحدهای صنعتی حائز شرایط در دستور کار قرارگرفته است.

پرزحمت خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار ارائه شده تاکنون 4500مورد از موارد ثبت نام شده در سامانه بهین یاب و 5500مورد پرداخت مستقیم در کل کشور نهایی شده است.

وی تصریح کرد: بعد از تصویب و ابلاغ مصوبه 18بندی از سوی بانک مرکزی در هفته گذشته از این پس بانک ها هیچ گونه محدودیتی در اعطای اعتبارات نخواهند داشت که همین مساله نوید بخش روزهای خوش برای صنعت استان در روزهای آتی خواهد بود.

این مقام مسوول در ادامه افزود: تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی در چهارگروه شامل گروه A   تسهیلات سامانه بهین یاب، گروه B پرداخت های مستقیم بانک ها، گروه Cپرداخت های مربوط به مصوبات سفر دکتر جهانگیری و گروه D مربوط به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور جهت پرداخت به 1000واحد تولیدی در استان می شود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه ضمن تعیین و ابلاغ سهمیه شهرستان ها در حوزه اشتغال، روسای ادارت شهرستان ها گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و... را به رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین ارائه نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز