افتخار هندبال لرستان مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۲:۲۴
کد خبر: ۴۶۸۲۰۲
افتخار هندبال لرستان مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان شد
محسن طاهری افتخار هندبال لرستان وسرمربی ،بازیکن تیم ملی هندبال به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انتخاب شد.
محسن طاهری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انتخاب شد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان  مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید باشگاه با حضور اعضای هیئت مدیره فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.
با توجه به اینکه اصغر باقریان چند بار استعفای خود را به هیئت مدیره ارائه داده بود، در جلسه اخیر اعضای هیئت مدیره با این استعفا موافقت نمودند و "محسن طاهری" به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شد.
سید محسن طاهری متولد 1347 در خرم‌آباد است.
وی که در پست خط‌زن بازی می‌کرد عناوین بسیار با تیم‌های لرستان در مسابقات کشوری کسب کرد و آخرین بار سال 1370 همراه با تیم لرستان در مسابقات کشور به میزبانی خرم‌آباد به مقام سوم رسید.
طاهری از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۳ به عنوان بازیکن و کاپیتان در باشگاه هندبال فولاد مبارکه سپاهان فعالیت کرده است. دارنده ۱۰ عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ هندبال ایران و جام حذفی است. مقام دوم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را در سال ۲۰۰۴ تهران به همراه سپاهان به دست آورده است.
 به عنوان بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان نیز مقام سوم مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا را در سال ۱۹۹۸ اردن کسب نموده است.
او در سال ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ به عنوان کمک‌مربی باشگاه هندبال فولاد مبارکه سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شد. در سال ۲۰۰۷ به عنوان سرمربی باشگاه هندبال فولاد مبارکه سپاهان مقام سوم جام باشگاه‌های هندبال آسیا را در کشور کویت به دست آورد. سرمربی‌گری تیم‌های سپاهان نوین، باشگاه هندبال فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه آزاد تهران، نفت و گاز گچساران و پارسیان تهران را در کارنامه خود ثبت نموده است. به عنوان بازیکن در باشگاه‌های شهید کریمی خرم‌آباد، هما تهران‌، انتظام اصفهان‌، انتظام تهران، شهرداری اراک و فولاد مبارکه سپاهان حضور داشته است.
وی در سال ۱۳۶۴ در سن ۱۷ سالگی به عنوان بازیکن تیم ملی هندبال ایران انتخاب شد و تا سال ۱۳۸۳ تیم ملی هندبال ایران را همراهی نمود. طاهری به مدت ۸ سال کاپیتان تیم ملی هندبال ایران بود. سال ۲۰۰۱ در مسابقات جهانی هندبال ساحلی آکیتا مقام چهارم را کسب نمود.
پس از آن نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی هنبال از سال 1385 تا کنون عناوین بسیاری کسب کرده است.

 

نظر شما