احمد خراسانی همزمان با پایان دهه اول محرم در پیامی گفت:

همه شهروندان در عزای امام حسین عاشقانه ادای دین کردند

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۹:۵۱
کد خبر: ۴۶۸۵۰۵
همه  شهروندان در عزای امام حسین  عاشقانه ادای دین کردند
سخنگو وکمیسیون ایثارگران شواری اسلامی شهرقدس اعلام کرد

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، در پی عزاداری مردم مسلمان شهر قدس، احمد خراسانی عضو شورای شهر طی پیامی از مردم خوب و فهیم شهر قدوسی تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

همه  دعوت شدند،

همه عزیزان در این عزا شرکت کردند وعاشقانه ادای دین کردند.

پیر و جوان، زن ومردمسئول و غیر مسئول در یک صف و با یک لباس و آن هم لباس عزا هر کسی از ظن خود شد یار من.

این دعوت سیاه و سفید نمی شناخت، دارا و فقیر معلوم نبود، قبیله ای نبود، همه با زبانهای مختلف فقط می گفتند حسین، تمام نیت ها فقط برای رای خدا بود وظائف افراد با هم خیلی فرق داشت اما همه زیر یک پرچم جمع شده بودند آن هم زیر پرچم امام حسین (ع) نذر می دادند نذورات افراد با هم خیلی فرق می کرد اما هر کسی به اندازه وسع و توان ونیز خودش شرکت کرده بود.

هر خدمتگذار در هیات مذهبی و تکایا ومساجد گوشه کاری را گرفته بود ولی در روز تاسوعا و عاشورا شاهد انبوهی از صفوف عزاداران آقا اباعبدالله در سراسر جهان ومخصوصا ایران اسلامی غرق در عزا وماتم بودیم.

ای کاش این ملت زمان امام حسین در کربلا بودند و همانطور که 8 سال در سخت ترین شرایط کنار امام زمانشان بودند و با تمام وجود از مال و اموال وزن و بچه گذشتند از امامشان دفاع می کردند.

بر خود فرض می دانم از حضور سرشار از عشق ومعنویت تک تک ملت عزیز وشهروندان باصفا که با حضور هم بار خود تسلای دل امام زمانشان و ولی امر مسلمین خود ویقینا حضرت بقیه الله الا عظم ارواحنافداه آه الفدا شدند تشکر نمایم

واز خداوند منان شاکریم که عمری دیگری به ما عنایت فرمود تا در بین بهترین بندگان خدا همراه با آنها در صف عزاداران حسینی باشیم

از همه نیروهای امنیتی اعم از نیروهای انتظامی، بسیجی، سپاهی که با حضورشان آرامش خاصی با شهر داده بودند.

از نیروهای خدمتگزاز ادارات خدماتی اعم از اداره برق .آب.گاز وتلفن ومخصوصا نیروهای تمام وقت شهرداری که در امر خدمات شهر از هیچ اقدامی خدا پسنده دریغ نکردند

از علمای عزیز که با فرهنگسازی عاشورا واگاهی از هدف قیام امام حسین در منبرها کوتاهی نکردند.

از پیر غلامان  وذاکرین آقا اباعبدالله مداحان ونوحه خوانان وشاعران وهنرمندان که صحنه هایی ازعاشورا راترعیب وبه معرض نمایش گداشتید تشکر می نمایم.

از بانیان و نذردهندگان وخدمتگزاران که در جای جای شهر با نصب تکیه واجد فضای خوب برای پذیرایی از عزاداران به بهترین شکل اقدام کرده بودند تشکر دارم.

در نهایت از مسئولینی که پا به پای عزاداران عزیز بودند و عاشقانه خود را وقف خدمت کردندتشکر می نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز